Ullhår

tingeling1

Forumet er livet
Nora har så ullete hår bak..... Flere som har det? Noen tips til hva jeg kan ha i for å løse problemet.? Blir jo så tuggete bak.... Også ser det lill snodig ut, hehe [:D]

ORIGINAL: ..christine..

Har supertips.

Silkeolje. Kjøpes hos frisør.[:)]

Aha! Da skal det kjøpes!! Takk for tipset [:)]

ORIGINAL: tingeling1

Har supertips.

Supert for mammaen også[;)] Jeg bruker det hver gang jeg dusjer. Fungerer som en mini kur for håret. Får en nydelig glans, uten å se fett ut[:)]

Har supertips.

Supert for mammaen også[;)] Jeg bruker det hver gang jeg dusjer. Fungerer som en mini kur for håret. Får en nydelig glans, uten å se fett ut[:)]

Smart, for jeg har litt ullete hår selv [8D] (er vel meg snuppa har arvet det av...) Er det dyrt? Heter det barte silkeolje, eller er det forskjellige merker?

http://maximilian.blogg.no/1254522767_rets_hud_og_hrtips.html

Tror jeg betalte 250-299 for min flaske. Husker ikke helt. Men finnes jo små flasker. Som du kan prøve med om du synest det er for dyrt.

Har supertips.

Nice! Den må prøves! Litt "ullete" hår på Malene også... [8D]

vilja har veldig ullete og tovete hår bak... kjøpte en sånn dr greve leave in balsam på apoteket.. funker ganske bra [;)]

Den oljen fungerer bra på atopisk eksem også, so you know [:)]
..også lukter den godt også... [:)]

Snuppa vår har også tovet hår i bakhodet... Hønseræv kaller vi det sånn i det daglige [8|] [8D]
..synest det er sjarmerende jeg.. [:D] hihi

Jeg har gjevnlig brukt hårkur i håret til Emmeli! For det blir litt sånn stål-ull-liknende bak [;)] Og så hjelper det å stusse håret litt etterhvert[;)]

Back
Topp