F fisk84 Forumet er livet Novemberskattene 2014 <3 Junibarna 2019 12 Sep 2019 #1 skal strikke ullgenser til jentungen. Men usikker hvilke jeg skal gå for. Ønsker heller litt høy hals enn veldig utringet. Tips mottas med takk
skal strikke ullgenser til jentungen. Men usikker hvilke jeg skal gå for. Ønsker heller litt høy hals enn veldig utringet. Tips mottas med takk
M Moderator Camilla Guest 13 Sep 2019 #2 Mariusgenser? Eventuelt så er snøløv genseren veldig fin hvis ikke så kan du jo også se på bluum.no, der er det mange fine oppskrifter
Mariusgenser? Eventuelt så er snøløv genseren veldig fin hvis ikke så kan du jo også se på bluum.no, der er det mange fine oppskrifter
F fisk84 Forumet er livet Novemberskattene 2014 <3 Junibarna 2019 13 Sep 2019 #3 Moderator Camilla skrev: Mariusgenser? Eventuelt så er snøløv genseren veldig fin hvis ikke så kan du jo også se på bluum.no, der er det mange fine oppskrifter Klikk for å utvide … Takk for tips Tenkt på snøløv ja Ikke så kjempe glad å strikke med to farger og blir mye bytte på Marius så vet ikke om jeg skal vise den Fant en med enhjørning på nå og tenker kanskje det kan friste ho, får se i morra
Moderator Camilla skrev: Mariusgenser? Eventuelt så er snøløv genseren veldig fin hvis ikke så kan du jo også se på bluum.no, der er det mange fine oppskrifter Klikk for å utvide … Takk for tips Tenkt på snøløv ja Ikke så kjempe glad å strikke med to farger og blir mye bytte på Marius så vet ikke om jeg skal vise den Fant en med enhjørning på nå og tenker kanskje det kan friste ho, får se i morra