Ullevål sykehus/hotell

Froya88

Forumet er livet
Noen som har vært der?? [8|]

Har fått time til innkallelse om ei uke.. Innskrivelse på fredagen,men ikke opr før på mandagen (så teit) [&:]
Så jeg som har så lang vei i tillegg.. Men planen er at jeg og sambo kjører inn torsdagskvelden,overnatter på sykehotellet en natt,skriver meg inn på fredagen og reiser hjem på perm for helga. Og så tar jeg toget inn søndag kveld.. For jeg orker ikke sitte der inne alene hele helga!

Noen som har overnattet på sykehotellet? Eller sykehuset?? [8|]

Er bare vandt med RH,der hvor jeg kjenner til alt og alle,så dette er nytt for meg med Ullevål.. Hater egentlig det sykehuset!! Men får bare bite tenna sammen... [:o]

ORIGINAL: simensmamma

Har bare vært på rikshospitalet og hotellet der.

Jeg også! Og det er jo en kongeplass i forhold til ullevål! (Spes med tanke på utseendet! Er så gammelt og trist på Ullevål)

Å,er det!? Så godt å høre! Nå ble jeg litt glad,for jeg gruer meg temmelig mye! [&:][;)]

Så på brosjyren at det er WC,tv og alt på hvert rom. Det er jo himla greit da! Men virker så langt fra hotell til sykehus/den avdelinga på kartet,syns jeg... Kanskje det bare ser sånn ut? [8|]

Hotellet ligger inne på sykehus området, så en del av avdelingene er i nærheten av hotellet!!

Jeg bodde der når jeg fødte og er kjempe fornøyd! helt greie rom og nytt er det og!

Hei, jeg fødte Mina på Ullevål og kom etterpå på Hotellet..

Hva vil du vite da? Rommet består av et fint bad grei str. lite kjøleskap+tv. seng og bord, liten sofa og en stol..

Send meg en pm om det er mer du vil vite.. Synes det er lettere med spm jeg

Hotelle på Ullevål er bedre en på riksen [;)]
Vi har bare vært på øye, barneavd og  barneovervåkningen så hvordan det er for voksne vet jeg ikke.
Øye er voksen så har de et rom til barn men der er det gammel og forfallet [:'(][;)]
Riksen er mye bedre på det område [;)]

Hvorfor skal du der????

Masse lykke til

Klem Linda

Åh,så greit da!! Kjempegodt å høre at det er så fint der! [:D]

Nå er jeg mest spent på avdelingen... De plassene jeg har vært før (da jeg var mindre),er så gammelt og trist,syns jeg! [:'(]

Er vel også litt redd for at jeg ikke finner frem den morgenen jeg skal til opr. Er jo absolutt ikke kjent der! [&:] For hvis ikke jeg tar helt feil,så skal jeg ligge på hotellet natt til opr-dagen... Rommet er iallfall bestilt til da... [8|]

ORIGINAL: Trine85

Nå er jeg mest spent på avdelingen... De plassene jeg har vært før (da jeg var mindre),er så gammelt og trist,syns jeg! [:'(]

Er vel også litt redd for at jeg ikke finner frem den morgenen jeg skal til opr. Er jo absolutt ikke kjent der! [&:] For hvis ikke jeg tar helt feil,så skal jeg ligge på hotellet natt til opr-dagen... Rommet er iallfall bestilt til da... [8|]

De har intern ambulanser som kan hente deg og kjøre deg sånn du finner veien [;)]

ORIGINAL: Linni

Vi har bare vært på øye, barneavd og  barneovervåkningen så hvordan det er for voksne vet jeg ikke.
Øye er voksen så har de et rom til barn men der er det gammel og forfallet [:'(][;)]

Hvorfor skal du der????

Masse lykke til

Klem Linda

Jeg skal faktisk på øyeavd,Linda!! [:-][:)] Er hele avd gammel og trist!? [8|]
Skal reoperere det ene øyet. De fikset jo på øyelokka og la sånn plate under rundt ansikt-opr,men det ene nedre øyelokket er litt stramt,så det skal fikses på..

Har bestemt meg for å reise uten mamsen med,for aller første gang,derfor er jeg "litt" spent,ja.. [&:][8|]

Syns RH virker bedre på alt,bortsett fra hotellet,jeg! Sikkert fordi det er der jeg er kjent også.. Så jeg håper for min skyld som skal være dønn alene,at personalet er hyggelig på øyeavd iallfall!! [&:][;)]

Klem [:)]

De har intern ambulanser som kan hente deg og kjøre deg sånn du finner veien [;)]

Prøver du å skremme vettet av meg eller!? [:-][:D]

Det er nok et lite stykke mellom hotellet og øyeavdelingen. Tar 5 min å gå hvis du vet veien [;)]

Hvorfor skal du der????

Masse lykke til

Klem Linda

Skal reoperere det ene øyet. De fikset jo på øyelokka og la sånn plate under rundt ansikt-opr,men det ene nedre øyelokket er litt stramt,så det skal fikses på..

Har bestemt meg for å reise uten mamsen med,for aller første gang,derfor er jeg "litt" spent,ja.. [&:][8|]

Syns RH virker bedre på alt,bortsett fra hotellet,jeg! Sikkert fordi det er der jeg er kjent også.. Så jeg håper for min skyld som skal være dønn alene,at personalet er hyggelig på øyeavd iallfall!! [&:][;)]

Den avd ligger helt bak og hotelle helt framme.
Nå har ikke vi vært der på noen år så om de har pussa opp vet jeg ikke.
Men jeg likte meg ikke på den avd.
Masse masse venting og venting noen av de som jobba der var sure.
Men noen var igjen kjempe koselige [:D]

Må vi vær på et sykehus blir riksen førsta valget vårt, så hjemme, ullevål og så haukeland. [;)]

Huff kan bli litt tøft å reise alene første gang. Når du er vant me han noen me.
Første gang jeg skulle prøve å reise alene me Ole Martin var på den avd [;)]
Vi hadde allerede vært der en gang da [8D][;)]

Hvorfor skal du der????

Masse lykke til

Klem Linda

Den avd ligger helt bak og hotelle helt framme.
Nå har ikke vi vært der på noen år så om de har pussa opp vet jeg ikke.
Men jeg likte meg ikke på den avd.
Masse masse venting og venting noen av de som jobba der var sure.
Men noen var igjen kjempe koselige [:D]

Må vi vær på et sykehus blir riksen førsta valget vårt, så hjemme, ullevål og så haukeland. [;)]

Huff kan bli litt tøft å reise alene første gang. Når du er vant me han noen me.
Første gang jeg skulle prøve å reise alene me Ole Martin var på den avd [;)]
Vi hadde allerede vært der en gang da [8D][;)]

Ja,det var det jeg syns jeg så på kartet at det lå ganske langt fra hverandre! Og det ligger tydeligvis rett ved kvinneavd,hvis ikke jeg tar feil.. Der hvor vi var til samtale før morkakeprøven,så da har jeg nesten labbet der før.. [8D]

Selvfølgelig er RH førstevalget! Uten tvil! Mailer med legen min der inne,og han har prøvd i et halvt år nå og få til opr på RH,ettersom ho øyelegen er der hver onsdag og opererer,men de er så treeege med å gi svar! Og når de først ringte meg på tirsdag og fikk til time så kjapt,så skal det skje på Ullevål.. Men jeg har bestemt meg for å bite tenna sammen og få det unnagjort,for nå orker jeg ikke vente lengre!

Kan man gå fra hotellet og direkte til avd som noen nevnte her,eller må man gå ute for å komme frem?

Huff.. Jeg får be en pleier komme å hente meg den morgenen,så slipper jeg å gå meg vill iallfall! [8D]

Best for de at de er hyggelige,for jeg er ikke nådig hvis noen er vrange eller sure altså! Blir så irritert og svarer bare stygt igjen! [&:]

ORIGINAL: Godhjerta

Å,er det!? Så godt å høre! Nå ble jeg litt glad,for jeg gruer meg temmelig mye! [&:][;)]

Så på brosjyren at det er WC,tv og alt på hvert rom. Det er jo himla greit da! Men virker så langt fra hotell til sykehus/den avdelinga på kartet,syns jeg... Kanskje det bare ser sånn ut? [8|]

Det er ikke langt i det hele tatt.
Når du kommer ned til resepsjonen på hotellet, bare går du i den glasskorridoren bort til heisene på sykehuset, og så tar du heisen til ønsket etg, og så vips er du der du skal være.
Kjempegreit.

Men det kommer kanskje an på hvor på ullevål en skal...? [8|][;)] Ettersom øye ligger på andre siden liksom...

Back
Topp