Ullevål sykehus erfaring?

Bkno7875772

Andre møte med forumet
Hei alle sammen☺

Har termin om 9 dager og er veldig spent.
Har fått fødeplass på Ullevål sykehuset.

Det jeg lurer på om dere har noe tips ang hva som viktig til å ta med i sykehuset. Hvordan er det med barselhotellet (om hvor mye koste det med far og store søster å overnatte der i tilfelle vi må være på sykehuset noen dager?) Har født nr 1 på sykehuset i Stavanger på 8 år siden og der så var det bare mat som måtte betale.

Og noe andre tips om deres erfaring på dette sykehuset? Glede oss veldig mye og er også nervøs. ☺

Jeg fødte der 23 november og kommer til å søke igjen der ved neste fødsel!
Jeg er kjempe fornøyd med oppholdet og personalet er bare helt fantastiske! Man føler seg ivaretatt :-)

Ta med alt av egne klær og gjerne til baby.
Hygiene artikler osv.

Hotellet er ganske dyrt faktisk. Ring dem og sjekk. Ellers finner du det også på nettet.

Kjempefornøyd med fødetilbudet på Ullevål. Fantastiske mennesker som jobber der. Var utrolig heldig med jordmoren jeg hadde. Fantastisk dame :)

Ta med klær til deg og baby. Det er veldig varmt der, så bomull til baby holder. Vi hadde med myke engangskluter til stelling. Ellers har de alt der av bind og bleier. Litt snacks kan være greit å ha. Mat serveres til faste tider.

Tror mannen betalte 7-800kr per natt inkludert mat, men mulig det var mer. Priser finner du på nettsiden til Ullevål hotell.

Lykke til med forestående fødsel :)

Signerer innlegget over. Veldig fornøyd med oppholdet på Ullevål. Veldig hyggelig betjening. Mannen betalte ca 1800 kr for tre netter med helpensjon (frokost, lunsj og middag).

Enig med alle de andre. Veldig fornøyd både med fødselen og tiden etterpå. Det var ganske dyrt for hotellet, 800 eller noe per natt pluss at parkering kostet en del. Men må jo si det var verdt det :)

Back
Topp