Ullevål-jenter

Hvorfor må dere ta blodprøver? Det måtte ikke vi... Ellers kan jeg ikke svare deg da jeg hører til porsgrunn :)

Før vårt 2. forsøk tok vi blodprøver hos fastlegen. Vi hadde fått blodprøvepapirer i posten fra Ullevål, og jeg ringte Ullevål for å spørre om vi kunne ta dem hos fastlegen - og det var ok. Men det kommer kanskje an på hvilke prøver som skal tas? Før 1. forsøk så husker jeg vi måtte på sykehuset å ta noen blodprøver... Jeg ville ringt å spurt for sikkerhets skyld;-) Angående sædprøven så husker jeg ikke. Lykke til med forsøk :-)

Takk for svar! Hva slags blodprøver var det? Begge skal ta hiv og hepatitt, og så skal jeg ta røde hunder. Også skal jeg ta blodprøver på syklusdag 3-5 for å sjekke fsh ol. Siden jeg begynte å blø i dag passer det jo perfekt at jeg får tatt blodprøvene før helligdagene begynner, men ivf-klinikken er ikke åpen så jeg spurt dem. Jeg får ringe Ullevål og høre om blodprøve-laboratoriet er åpent på onsdag :)

Jeg vet ikke hvorfor vi må ta nye prøver før søskenforsøket.

Takk for svar! Hva slags blodprøver var det? Begge skal ta hiv og hepatitt, og så skal jeg ta røde hunder. Også skal jeg ta blodprøver på syklusdag 3-5 for å sjekke fsh ol. Siden jeg begynte å blø i dag passer det jo perfekt at jeg får tatt blodprøvene før helligdagene begynner, men ivf-klinikken er ikke åpen så jeg spurt dem. Jeg får ringe Ullevål og høre om blodprøve-laboratoriet er åpent på onsdag :)

Jeg vet ikke hvorfor vi må ta nye prøver før søskenforsøket.

De ønsker rett og slett oppdaterte blodprøver (må være under ett år gamle) for å sjekke at alt er ok. Kroppene forandrer seg jo, så de vil bare vite sikkert.
Mannen min tok blodprøven på Ullevål fordi det tok veldig kort tid å få resultatet.
Masse lykke til!!

Back
Topp