*dollface*
Elsker forumet
Sniker meg med jeg også [:)]
Kan alle dagene [:)]
Kan alle dagene [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Siljemor88
PUSH[:D]
- jepp LITT ivrig![:)]
ORIGINAL: milla1986
Bra du er ivrig Siljemoor [;)]
Ser ut som det blir onsdag ja... Men har ikke helt oversikten om hvem som skal bli med her, men det spiller kanskje ingen rolle... De som vil møter opp[:D]
Da blir det onsdag 16 februar!! Men hvor? Jordbærpikene? Når er greit klokkeslett?
Jordbærpikene er bra!=)ORIGINAL: Siljemor88
Ser ut som det blir onsdag ja... Men har ikke helt oversikten om hvem som skal bli med her, men det spiller kanskje ingen rolle... De som vil møter opp[:D]
Da blir det onsdag 16 februar!! Men hvor? Jordbærpikene? Når er greit klokkeslett?
Vi får lage en ny tråd så alle får med seg i litt god tid kanskje?[:)]
Oversikt er nok vanskelig å få, så kanskje like greit å bare legge ut en tråd, dytte litt på den, og så kommer de som kan[:D] Vet ikke jeg..
Wohooo! Da gleder jeg meg til 16.feb!Jordbærpikene er bra!=)
Hm, klokka.. Nei, det spiller liten rolle for oss. 12 tia kanskje? Rekker sjelden å dusje og ordne meg noe særlig før det ihvertfall[8D]
[/quote
Yes vi kan lage ny tråd [:)] Du eller jeg?[8D]
Gleder meg jeg også!!![]()
Er veeeeldig enig i å ta det sånn i 12-13 tiden, jo senere jo bedre .. Rekker veldig lite på morgenen/formiddagen før det plutselig er ettermiddag[8D]
Vi får lage en ny tråd så alle får med seg i litt god tid kanskje?[:)]
Oversikt er nok vanskelig å få, så kanskje like greit å bare legge ut en tråd, dytte litt på den, og så kommer de som kan[:D] Vet ikke jeg..
Wohooo! Da gleder jeg meg til 16.feb!Jordbærpikene er bra!=)
Hm, klokka.. Nei, det spiller liten rolle for oss. 12 tia kanskje? Rekker sjelden å dusje og ordne meg noe særlig før det ihvertfall[8D]
[/quote
Yes vi kan lage ny tråd [:)] Du eller jeg?[8D]
Gleder meg jeg også!!![]()
Er veeeeldig enig i å ta det sånn i 12-13 tiden, jo senere jo bedre .. Rekker veldig lite på morgenen/formiddagen før det plutselig er ettermiddag[8D]
Du kan jo lage du, siden du begynte så bra med denne[:D] Ikke for at jeg skal sluntre unna altså!
13 tiden er fint![:)]