ULLENSAKER-TREFFET!!

milla1986

Elsker forumet
Ja jenter!![:D] Er dere klare for ett aldri så lite treff snart?[;)]

Siden det var så stor interesse for ett treff her i Ullensaker, så dropper jeg å sende rund PM'r! Det vil bli regne puslespillet å sette sammen når og hvor det passer for alle å komme!
Derfor begynner vi med en avstemning om hvilken dager som passer best, jeg har tatt meg den frihet å valgt ut uke 7[:D]

Skriv gjerne opp hvem som vil bli med, og forslag på hvor vi kan møtes?[:D]

Jeg er klaaar!
Stemte onsdag 16.feb jeg. Men i grunn spiller det ingen rolle[:D]

Jeg tenker kanskje Jessheim? Mange kaféer å velge i der ihvertfall[:)]
Kunne vært hos meg, men er kanskje litt trangt her.. Også har jeg jo en skrikerunge, så er vanskelig å få ryddet og ordnet med mat med han i hus[8D]

Tenker Jessheim jeg også [:D] Jordbærpikene er kanskje ett greit alternativ med tanke på barnevogner? Men om noen har noen andre forslag så bare å komme med det[;)]

Kunne hatt det hjemme hos meg også meen av samme grunn som deg så tror jeg evt. avventer til neste møte når lille gutt har fått roet seg litt [;)]

Stemte onsdagen jeg også, men er igrunn det samme for meg også:) Jordbærpikene virker som et bra sted med tanke på barnevogner osv.. Kan ha det hos meg også, men av samme grunner som dere, og en liten en som bare skal henge i armene hele dagen, hadde det vel tatt en hel evighet å fått noe mat og drikke på bordet, så må drøye den litt til han blir litt roligere.. Men har ganske så stor plass her i huset, så det skal nok gå bra:)

gleder meg til og møte dere:)

ORIGINAL: line02

Stemte onsdagen jeg også, men er igrunn det samme for meg også:) Jordbærpikene virker som et bra sted med tanke på barnevogner osv.. Kan ha det hos meg også, men av samme grunner som dere, og en liten en som bare skal henge i armene hele dagen, hadde det vel tatt en hel evighet å fått noe mat og drikke på bordet, så må drøye den litt til han blir litt roligere.. Men har ganske så stor plass her i huset, så det skal nok gå bra:)

Gleder meg jeg også [:D]
Ja jordbærpikene er kanskje ikke så dumt, er jo stort der også, pluss at det er sofaer så de som evt ikke har med vogn kan legge babyen ved siden av seg [:D]
Spiller ingen rolle for meg heller hvilken dag det blir! [:)]

Da har vi flere muligheter om vi evt skal ha flere treff, kan vi bytte på å ha det hjemme hos hverandre[:)]

ORIGINAL: milla1986

ORIGINAL: line02

Gleder meg jeg også [:D]
Ja jordbærpikene er kanskje ikke så dumt, er jo stort der også, pluss at det er sofaer så de som evt ikke har med vogn kan legge babyen ved siden av seg [:D]
Spiller ingen rolle for meg heller hvilken dag det blir! [:)]

Da har vi flere muligheter om vi evt skal ha flere treff, kan vi bytte på å ha det hjemme hos hverandre[:)]

Jordbærpikene passer nok veldig bra!
Har sett mange mammaer med vogner har hatt treff der før[:D]

Mener å huske det var noen ifra andre forum som også ville bli med? Var det november sitt?[8|]

Legger ut en meld der også jeg da[:)]

Siljeeee, åssen finner jeg tilbake til det første innlegget jeg laget om treff? vet duu...? [8|]

Sånn! Da har jeg sendt PM med link hit til alle (bortsett fra ei som det ikke gikk å sende pm til... full innboks kanskje?[8|]) som skrev seg opp i det forje innlegget [:D]

Håper flest mulig vil komme![:)]

Siljeeee, åssen finner jeg tilbake til det første innlegget jeg laget om treff? vet duu...? [8|]

Treg jeg..[8D]
Fant du det?

ORIGINAL: Siljemor88

Treg jeg..[8D]
Fant du det?

jupp

Har mulighet alle dagene [:D]

ORIGINAL: Ugla med julegullet

Går det ann å sette opp at vi kan stemme på flere muligheter?

Tenker du en annen uke eller? [:)] passer det ingen av disse dagene?

ORIGINAL: Lilletulla

sniker litt jeg [:)] Hører til på oktober egentlig, bor på råholt så er ikke så langt unna jessheim men er i syden den uken dere foreslår å treffes da, men vil gjerne være med neste gang!! hadde vært koslig å treffe flere jenter i permisjon med cirka jevngamle småtroll [:D][:D]

Bare koselig om du slenger deg med neste gang [:D]

ORIGINAL: c_h90

Har mulighet alle dagene [:D]

Så bra!! [:D]

Back
Topp