Ullbodyer

Noen som vet om gode ullbodyer som en kan bestille på nett som ikke er så dyre?:) evt butikker en kan dra til..
Synes joha sine og hust&claire er veldig fine og holder godt, har en del etter storebror som er like fine. Billige er de kanskje ikke, men går an å finne dem litt nedsatt noen steder, typisk noen prosent på første bestilling om du melder deg på nyhetsbrev f.eks. Deilige heldresser til pysj/ kosedress har de også :)

www.petterogpia.no får man 35% om man sender de en mail med navn og termindato. Da kan man kjøpe opp til str 9mnd. Har endel nameit og den slags

Mulig babybanden.no enda har tilbud på joha ull :)

Ellers har jo sparkjøp tom å Trine ull

Merkene jeg liker er Joha, hust&clair, vossatassar og tom å trine ;) vi har heldigvis endel etter storebror som er ganske nøytralt i fargene! Mamma fikk tak på en body på sparkjøp av tom og Trine til 10kr :D kupp!

Meld deg opp på diverse barnebutikkers nyhetsbrev. De har jo stadig noe salg og ull er ofte med på det ;) særlig nå utover.

Fikk tips fra ei jeg kjenner om body i ull og silke fra nøstebarn. Synes ikke den er av den billigste sorten selv, men hun sa at hun hadde brukt sine fra gutten hennes var født til han var rundt 5 mnd.. Og hvis en kan bruke en body så lenge blir den ikke så dyr likevel tenker jeg;-)

Bruker mye nøstebarn, som skrevet av en annen over kan de brukes lenge:)
Ellers liker jeg janus skikkelig godt:)
Elsker nøstebarn, og om en så en kjøper nytt er det lett å selge det videre :) Og så lenge en bruker deres eget vaskemiddel ser klærne helt nye ut selv om de er brukt :D

Har egentlig vært veldig fornøyd med cubus sitt ulltøy. Har alltid bare vasket med det andre mørke tøyet og de har holdt utrolig godt. Fargen sitter godt og har ikke opplevd hull enda i det jeg har kjøpt:) jeg ville holdt meg langt unna name it sine ullbodyer, de rakner ved knappene på bunnen.

Back
Topp