Ullared...

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Dere som har vært der, eller skal dit ;)

Hva kjøpte dere? Planglegger å kjøpe?

Hva var/er budsjettet? Overnattet dere?

Var der for 2 år siden men da forsi vi kjørte forbi så tok liksom bare en tur innom... Nå planlegger vi shoppingtur nærmere jul, hvor mye burde jeg spare opp? Og hva burde vi kjøpe?

Babyutstyr, heste/rideutstyr, julegaver, klær, trening osv?

Har ikke vært der, men tror det hadde vært kjempekult! Det står absolutt på lista over ting som må gjøres før man dør ;)
Tror nok en handleliste kan være lurt, og eventuelt sette en grense på hvor mange ting man kan kjøpe i tillegg til lista. Blir fort en dyr affære selv om alt er billig ;)

Ikke vært der, men om jeg dro dit hadde jeg kjøpt inn ting som vaskemiddel, tørkepapir og dopapir ihvertfall :)

Kjøpte iallefall noen billige babyklær sist jeg var der :p hårstrikk kan man få der ekstremt billig :) men tror nok alt er avhengig av hvor masse folk som er der. Finner lite om det er fult i fult i folk. Leker var en del av som var billig også :) tror det handler litt om å ikke gå amok. Lett å kjøpe ting man overhode ikke trenger :)

Har ikke vært der, men tror det hadde vært kjempekult! Det står absolutt på lista over ting som må gjøres før man dør ;)
Tror nok en handleliste kan være lurt, og eventuelt sette en grense på hvor mange ting man kan kjøpe i tillegg til lista. Blir fort en dyr affære selv om alt er billig ;)

Absolutt verdt en tur ja... Vi skulle jo bare innom for noen år siden men fant fort ut at vi skulle satt av hele dagen og kanskje en dag til... Det jeg prioriterte da var uteklær til snuppa ;) men de har jo så mye mer :p

Kjøpte iallefall noen billige babyklær sist jeg var der :p hårstrikk kan man få der ekstremt billig :) men tror nok alt er avhengig av hvor masse folk som er der. Finner lite om det er fult i fult i folk. Leker var en del av som var billig også :) tror det handler litt om å ikke gå amok. Lett å kjøpe ting man overhode ikke trenger :)

Er det jeg er redd for :( tenker jo i hovedsak å handle julegaver... Leker til barna og barnehageklær og eller uteklær til barna, men så har jeg hørt de har mye kult vogntiøbehør :p da blir det farlig for min del... Hehe

Er det jeg er redd for :( tenker jo i hovedsak å handle julegaver... Leker til barna og barnehageklær og eller uteklær til barna, men så har jeg hørt de har mye kult vogntiøbehør :p da blir det farlig for min del... Hehe
Lag deg en liste og beregn god tid. Gå først til disse avdelingene du må til og gå litt rundt etterpå on du har tid :) vi var der ifjor sommer og da var det så masse kø at det tok en evighet å komme frem. Når vi fant parkeringsplass (fult) så var det kaos inne. Kaos også i restauranten oppe

Lag deg en liste og beregn god tid. Gå først til disse avdelingene du må til og gå litt rundt etterpå on du har tid :) vi var der ifjor sommer og da var det så masse kø at det tok en evighet å komme frem. Når vi fant parkeringsplass (fult) så var det kaos inne. Kaos også i restauranten oppe

Hvilken tid på årer var dette? Vi tenkte november...

Vi var der i november for 2 år siden.
Kjøpte en del leker fra duplo og fischer price, barneklær, noe klær til oss selv og en del husholdningsartikkler og vaskemiddler.
Ble litt julepynt og annet dekor også :)

Hvilken tid på årer var dette? Vi tenkte november...
Sommer så var jo høysesong. Men det er jo ikke utenkelig at andre tenker det samme som dere. Hvis mange skal legge julehandelen der kan det jo alikevell komme en del :)

Vi tenker en jente tur til høsten. Men det blir ikke noe handle liste eller budsjett:p kjøper det jeg finner;) hehe.. men jeg bruker nok ikke mer enn et par tusen. Har vært der 2ganger, en gang i fellesferien og aldri mer i ferie tider :p

Var der en gang i okt/nov ca. Kjøpte det meste til det årets julegaver :-) og litt utenom

Back
Topp