Ullared!

• Trådstarter Trådstarter Kakaduen
  • Opprettet Opprettet
Jeg har handlet der flere ganger mens jeg har vært på ferie i Sverige. Synes det er helt topp.
Av klær har de mye i bra kvalitet, noe av helt grei kvalitet, og noe som ikke er helt supert men fullt brukelig.
Ellers har de jo mye annet. Accessoirer, elektronikk, mat, ting til hus og hjem, alt fra såpe til kluter til mat, og de har utstyr til husdyr osv :)
Men man bør ta seg to dager, første dagen for oversikt og andre dagen for shopping dersom man ikek har vært der før.
Også rundt Gekås er det jo mange "vanlige" butikker :)

Du finner alt mellom himmel og jord på ullarede :) Husker ikke hva merker de har, men alt av klær osv er av god kvalitet:) og de har alt av kjente merker osv når de gjelder såper, sminke, osv :) Bare til en billig pris og ofte større posjoner:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Nei, ville ikke satt mine bein innenfor dørene rett og slett!

Sent from my iPhone using BV Forum

Stort, mye folk, Harry :p, og mye rart de selger :)
Jeg takler ikke ikea, så ullared er ikke noe for meg :p

Synes ikke det er harry å gå på et stort senter og kjøpe ting. Men klart, om man bare forbinder det med en del av disse litt eksentriske personene på TV, så synes man fort det.
Det er mye å spare, se på, kjøpe osv der. :)

Synes ikke det er harry å gå på et stort senter og kjøpe ting. Men klart, om man bare forbinder det med en del av disse litt eksentriske personene på TV, så synes man fort det.
Det er mye å spare, se på, kjøpe osv der. :)

Jeg synes ullared er Harry, mye av det er fordi tv har gjort det slik (vet det ikke er sånn ) og fordi det er ett senter med oppsammling av varer med ymse kvalitet :)
Men det er ikke derfor jeg ikke vil dra ditt, jeg hater rett og slett sånne store senter med masse folk og kaos.
Blir rett og slett i dårlig humør :p

Jeg elsker ullared! Skal dit til uka :-D jeg var der senest i november og handlet nesten alle julegavene der og sparte masse penger. Personlig syns jeg kvaliteten er veldig bra, og de har så mye fint interiør :-D De har jo et enormt utvalg av produkter, så er nok å få shoppe der :-D

Kunne godt tenkt meg ein tur på Ullared! Både for å kike på alle dei artige folka:p og for å shoppe :-D

Sikkelig lyst å dra ditt. virker som de har alt der også så diggert da :D

Hva har de av babyutstyr og har de noen kjente merker der?

Ullared er en flott butikk. De har alt fra ræl til ordentlige merker på ting. Og alt til rimelig penge. Det meste hvertfall.

De har alt fra babybjørn til ukjente merker i babyutstyr.

Lego/duplo er ca 30% billigere.

Er der minimum 1 x pr år og handler masse da. Hamstrer bursdagsgaver bla.

Var der før det ble bygd på ( sikkert 3-4år siden jeg var der).. Men synes det er helt greit! Kunne godt ha tatt en tur dit igjen, mye å se og mye å shoppe ;)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

http://www.gekas.se/blogg
De legger ut endel av sortimentet på bloggen, uten pris. Ser det er en post med babyutstyr der nå :)

Glede meg t eg ska bort der i månedskiftet :P

Back
Topp