Ullared!

CoffeeCup

Betatt av forumet
Jeg har planer om å reise til Ullared i slutten av april for å handle inn babyutstyr. Noen som har vært der i det siste? Har de mye fint til baby og hva ligger prisene på der? Synes det er vanskelig å finne priser på nettet... Noen som har bilde av hva de har handlet?

De har alt mulig! Klær, senger, flasker, babygym, spisestoler, vogner, vognposer, sengetøy.....så og si alt :)

Vi var der og ble filmet, var kjempe gøy og bodde i en flott hytte :-) di har masse leker, fine klær til alle og masse masse annet :-) vi skal tilbake i juni og gleder oss masse! Det eneste som var minus var de lange køende og små utålmodige barn! Men ellers er det supert :)

De har MYE baby ting :-) elsker badekaret vi kjøpte der og lekegrinda! Lekegrinda vi kjøpte der selger de også på refleks/bare barn.

Jippi! Denne tråden følger jeg :) vi skal til ullared i sommer! :D

De har MYE baby ting :) elsker badekaret vi kjøpte der og lekegrinda! Lekegrinda vi kjøpte der selger de også på refleks/bare barn.

Husker du prisen på lekegrind og badekaret? Synes det er så vanskelig å finne ut hva ting koster der nede...

Ikke såmye du finner av priser på nett,men det er en del billigere på det meste og de har Alt:-)
Egen baby avdeling,med alt fra vogner til flasker......

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Opp! :)

De har alt, og alt er billigere;-) men de har ikke slikt som simo og emmaljunga da;-)

Feil.

Vi har bestilt hytte på campingen i juni :D Da blir det skikkelig "harrytur" på oss ;) jippi... Gleder meg masse :P

De har alt, og alt er billigere;-) men de har ikke slikt som simo og emmaljunga da;-)

Høres bra ut at alt er billigere og at de har alt ;) Vogn har vi bestilt, det er greit å kjøpe litt nærmere også hvis det skulle være noe problemer med den.

Vi har bestilt hytte på campingen i juni :D Da blir det skikkelig "harrytur" på oss ;) jippi... Gleder meg masse :p

Så moro! ;) Jeg oppdaterer her når jeg er tilbake igjen! Nå er det bare 1 uke igjen til jeg reiser :D Weeee!!

Åååå jeg vil og til ullared:-(

Kan jeg få spørre hvor lange køer det er der? Altså hvor lenge man må stå i kø? Jeg har veldig lyst til å ta turen selv, men tviler på at jeg får med mannen om vi må stå lenge i kø. Og dessuten er jeg veldig utålmodig selv også :p

Vi har vert der flere ganger,pleier å reise litt utenom sesong og har aldri stått i kø,har vert mye folk men aldri kø...
Tror det er mye verre i sesongen og ferier:-)

Back
Topp