Ullared og babyutstyr?

ToBlirTre:)

Forumet er livet
Februarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Har noen vært på Ullared og handlet babyutstyr? Er det noe bra? Hva er evt. verdt å handle der? ☺

Jeg var der for et år siden.... Var da på jakt etter klær osv til frøkna på 6 år og syns det var en del å velge i, husker jeg tenkte at det "bare" var babyutstyr der og at de burde ha mer til større barn :p så de har en del til baby ja... Kvalitet osv er jeg noe usikker på men det jeg har kjøpt til storesøster er jeg veldig fornøyd med. Vet også de har mye leker der, leketepper, vippestoler osv... Eneste med ullared er jo at det er så sykt stort. Vanskelig å få med seg alt...

Jeg var der for et år siden.... Var da på jakt etter klær osv til frøkna på 6 år og syns det var en del å velge i, husker jeg tenkte at det "bare" var babyutstyr der og at de burde ha mer til større barn :p så de har en del til baby ja... Kvalitet osv er jeg noe usikker på men det jeg har kjøpt til storesøster er jeg veldig fornøyd med. Vet også de har mye leker der, leketepper, vippestoler osv... Eneste med ullared er jo at det er så sykt stort. Vanskelig å få med seg alt...
Vi har vært der flere ganger før og vet godt hvor stort det er der så derfor var vi satt av flere dager til rådighet (reiser fredag neste uke og hjem igjen søndag så dvs at vi har mulighet for å være i butikken over 3 dager). ☺ Men tidligere har vi ikke hatt behov for å se på babyutstyr der..hehe.. Regner absolutt med at vi finner masse fint der som er brukbart! ☺ Har vært veldig fornøyd med andre ting derfra! ☺ De har jo en del kjente merker også der som andre steder og må si at jeg gleder meg masse til å rusle rundt der igjen og kikke nå! ☺Er vel 2 år eller mer siden vi var der sist nå, men tror at de har gjort om baby/barneavdelingen til et område i 2.etasje nå.. ☺

Mamma skal dit om 2 uker!!! Håper ho finner MASSE! :D

Mamma skal dit om 2 uker!!! Håper ho finner MASSE! :D
Får krysse fingrene for at hun finner masse til deg der om 2 uker! ☺ Og jeg håper å finne masse der om 1 uke! ☺ Har lest at badebalje m/stol er veldig billig der, samme med andre stelleprodukter.. ☺

Kjører dere dit til? Eller fly? Lurer på fly fra Bergen..hvor lenge kan vi ta fly som gravid forreste ? :P

Kjører dere dit til? Eller fly? Lurer på fly fra Bergen..hvor lenge kan vi ta fly som gravid forreste ? :P
Vi kjører bil og kan kjøre på 4 timer fra Oslo uten stopp..men legger som regel inn en dopause eller to, i tillegg er det litt avhengig av kø/trafikk.. ☺
De fleste flyselskaper tillater gravide å fly frem til uke 36, men ta alltid med deg papirene på at du er gravid om du skal fly! ☺

Får krysse fingrene for at hun finner masse til deg der om 2 uker! ☺ Og jeg håper å finne masse der om 1 uke! ☺ Har lest at badebalje m/stol er veldig billig der, samme med andre stelleprodukter.. ☺
Alt av sånne ''permanente'' utstyrsting har vi fra forrige, men er mest stelleting o.l. (Ammeinnlegg, wipes, babyolje, ammepute, babyklær, sengetøy osv osv) som vi trenger:-P

Alt av sånne ''permanente'' utstyrsting har vi fra forrige, men er mest stelleting o.l. (Ammeinnlegg, wipes, babyolje, ammepute, babyklær, sengetøy osv osv) som vi trenger:-P
Veldig kjekt med disse forbruksvarene - og sikkert penger å spare på å handle det på Ullared! ☺ Vi har jo ikke barn fra før så vi trenger alt...

Vi kjører bil og kan kjøre på 4 timer fra Oslo uten stopp..men legger som regel inn en dopause eller to, i tillegg er det litt avhengig av kø/trafikk.. ☺
De fleste flyselskaper tillater gravide å fly frem til uke 36, men ta alltid med deg papirene på at du er gravid om du skal fly! ☺
Takk for svar :)
Hvor i Sverige ligger Ullared? :P Altså i nærheten av Strømstad? Svinesund? Gøteborg?

Veldig kjekt med disse forbruksvarene - og sikkert penger å spare på å handle det på Ullared! ☺ Vi har jo ikke barn fra før så vi trenger alt...
Da er det helt sikkert ennå mer å spare!! Vet også at slike vanlige husholdningsting er gull å kjøpe der.. Som plastfolie, bakepapir, aluminiumsfolie, tørkepapir, toalettpapir +++++ =)

Da er det helt sikkert ennå mer å spare!! Vet også at slike vanlige husholdningsting er gull å kjøpe der.. Som plastfolie, bakepapir, aluminiumsfolie, tørkepapir, toalettpapir +++++ =)
Det er allerede ført opp på lista, pleier å bli med en del av det når vi er der også.. ☺ Og også rengjøringsmidler! ☺

Nå har vi tilbrakt helgen i Ullared og det ble med en del babyting hjem derfra, bl.a.; en søt babygym, oppbevaringsbokser til babyrommet, håndmuffe til å ha på vogna, babymanikyr sett, pledd, bamser, sutteklut, siklesmekker, smokker, uro, ammepute, badebalje m/matchende stol, badeleker, olje, sinksalve, vogn leker, sokker, strømpebukser, fleecedress, noen klær (men synes det var lite babyklær der som vi likte nå), spilledåse, luer og votter, febertermometer, våtservietter...

Back
Topp