Ull

LittleHunt

Gift med forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Jeg har vært ute av gamet såppass lenge at jeg nå drukner i alternativ på nettet.

Jeg har falt litt for lillelam siden klærne føles så digge. Men er det noe annet? Lillelam er jo veldig dyrt trossalt.

Så voksi hadde tilbud på 30% nå. Hvordan er de i forhold til lillelam?

Og hva må jeg være obs på mtp merkingen av klærne?
 
Jeg har vært ute av gamet såppass lenge at jeg nå drukner i alternativ på nettet.

Jeg har falt litt for lillelam siden klærne føles så digge. Men er det noe annet? Lillelam er jo veldig dyrt trossalt.

Så voksi hadde tilbud på 30% nå. Hvordan er de i forhold til lillelam?

Og hva må jeg være obs på mtp merkingen av klærne?
Tja. Tror jeg har prøvd de fleste merker. Kan ikke si så mye om hvordan lillelam er i forhold annet enn at jeg har vært fornøyd med både Janus, Lillelam, Joha, Tom og Trine fra Sparkjøp og Reflex. Tom og Trine er veldig rimelig og jeg har ikke noe negativt å si om dem om du har Sparkjøp i nærheten. Myke og gode merinoull alle sammen. Hadde valgt de merkene som kan vaskes på 40 grader istedenfor 30.
 
Av ull har vi både joha, name it, janus, reflex, lilellam og woolland, er i grunn fornøyd med alt sammen! Ønsker meg ull fra nøstebarn til babyen, men det er dyyyyyyyrt.
 
Jeg har kjøpt masse ullbodyer og -tightser fra reflex. Er veldig fornøyd med dem! Har også noen tightser og en genser fra Pierre Robert til storebroren. Er veldig fornøyd med dem også, men de er kanskje litt dyrere enn reflex, så mtp verdi for pengene er kanskje reflex best :p

Men stemmer som skrevet over her at de er små i størrelsen. Jeg måtte alltid kjøpe et hakk større enn det han brukte i andre klær for at det skulle passe
 
Jeg har kjøpt masse ull brukt. Reflex og joha er jeg svært fornøyd med:) Pga lavt stoffskifte må hun ha ull til alle døgnets tider så vi gikk for brukt, da ull er svært dyrt:)
 
Jeg bruker tynnull fra Joha, Reflex, hm, Nameit, Janus, Stormberg, Kuling, Reima. Handler når de er på salg og så langt er jeg fornøyd med disse merkene. Liker også Lanullva kjempegodt, det er litt dyrere, men god kvalitet. Jeg styrer litt unna Hustle and Claire da jeg synes de blir fort hullete og at de er for dyre ifht kvaliteten. Mulig jeg har vært uheldig med plaggene, men har flere plagg til 2- og 4-åringen som det har blitt hull på etter kort tid. Til sammenligning så har plaggene fra Joha, Janus og Reflex som har blitt brukt til 2 barn holdt seg fine uten hull og lite slitasje. Jeg har flere ulldresser fra lillelam i forskjellige størrelser og de holder seg fine og er gode å bruke. Det er nr 3 som skal bruke de nå så føler jeg har fått valuta for pengene:) følg med på tilbud så blir de ikke så dyre.
 
Takk for kjempegod info damer :love017 da skal jeg begynne å samle på ull :laughing002
 
Her i huset går det mest i nøstebarn sin silkeull og lillelam. Nøstebarn sin strekker seg litt over 2 størrelser så får mye bruk utav hvert plagg, her brukes body og bukse, sokkene er og ultra gode. Kan tipse om at det finnes mange grupper på fb som går spesifikt på salg av ull. siden de små ikke krabber de første størrelsene så er plaggene ofte så gode som nye.
 
Jeg endte opp med lillelam. Også bestilte jeg noen nattpysjer fra lilleba. Får se hvordan bambus er også. Første gang jeg prøver.
 
Ullstrømpiser fra nameit eller reflex! Joha har omslags-ullbodyer :D men er ganske små i str.
lillelam dress til bilstolen :D
Hust & claire er spesiell varm! Anbefaler til baby!
 
Jeg har kjøpt bodyer fra sport outlet. Jenta vår ble jo plutselig så stor, så da passa de bodyene. Har også mye som er brukt.
 
Back
Topp