Ull til vinteren

Januarbaby 2012 og 2014 <3

Andre møte med forumet
Ser det har begynt å kommet ullklær i butikkene, og lurer på hvilke erfaringer dere har med Joha og Janus?

Joha krymper selv om man vasker etter anvisningen. Jeg vasket to bodyer fra Joha i samme vask og på den ene krympet armene og på den andre krympet "kroppen". Men det var sånne med bomull inni og ull utenpå. Vi har hun ullsokker fra Janus og de veldig gode, men de nupper litt. . Jeg skal kjøpe ull til høsten fra nøstebarn og Spar Kjøp.

Her går det i janus og nøstebarn . Har to , todelte sett til å ha under dressen til storesøster og strømpebukser fra janus. Så har jeg resten av luer , halser,undertøy ,dresser til lille-bror osv fra nøstebarn.
Janus er flott, men foretrekker nøstebarn

Joha har jeg ikke noe erfaring med, men vi har tidligere brukt og vært fornøyd med Janus, Cubus, Pierre Robert (til litt større) og Sparkjøp sitt :)

Har egentlig god erfaring med begge. Ull krymper lett, men strekker seg lett tilbake i rett form også:-) Joha har mye fine boller hvertfall, har sikkert Janus også men være er veldig enkle. Synes nøstebarn utstyr er elektronisk dyrt! Jobber i bhg så har sett mye av det, masse god erfaring med dem.

Back
Topp