Ull til nyfødt

Vannlilje2021

Flørter med forumet
MayDay2021
Noen som tenker å ha med et par sett med ull/merinoull til sykehuset ? :) Hvor har dere fått tak i dere som har kjøpt ? Sitter å leter, men utrolig lite utvalg... :wacky:

Noen som tenker å ha med et par sett med ull/merinoull til sykehuset ? :) Hvor har dere fått tak i dere som har kjøpt ? Sitter å leter, men utrolig lite utvalg... :wacky:
Jeg har kjøpt både på spar kjøp og barnas hus, lindex har også endel, jeg bor i Nord så nesten obligatorisk med Ull til mai babyen :)

Vi bruker ull nesten hele året! Hovedsaklig nøstebarn og janus:happy: her er hentesettet til lille i magen fra nøstebarn:happy:

Her har vi brukt Finn.no og Fb salgsgrupper, men vet ikke om du bor et sted der det er færre ting til salgs?

Har vært veldig fornøyd med ullklærne fra Joha :) Ofte på salg om man følger med, god kvalitet så alt kan brukes igjen av lillebror nå, selvom det har vært på en arverunde i mellomtiden.

Kjøpte reflex babyull her for litt siden, ofte tilbud på Barnas hus. Syntes det virket veldig deilig og mykt, også er det fine priser når det er på tilbud. Kommer til å ta med et sett på sykehuset, det snødde tross alt her på 17.mai i fjor:hilarious:

Storebror hadde atopisk eksem og fikk utslett av ull, så har ikke kjøpt inn noe særlig der ull kommer rett på kroppen. Har heller strikket litt som hun kan utenpå bomull

Har noen bodyer fra polarn o pyret. Veldig fornøyd med kvaliteten :-) storesøster bruker bare nøstebarnull grunnet eksem, og er veldig fornøyd! Fantastisk holdbarhet, trenger ikke vaskes like ofte, bare luftes, og størrelsene varer lenge!

Ser ikke for meg at ull blir mindre brukt denne gang enn med vinterbabyene... blir det veldig varmt puster ulla bedre enn bomull...

Back
Topp