Ull til maibaby

Cali91

Glad i forumet
Desemberskattene 2024
Hvor mye ull har dere til maibaby? Jeg har fått en del av familie i str 50 og 56 og håper jeg får brukt det. Både bodyer, strømpebukser og pysjamaser.

Har endel etter søsknene og kommer nok til å bruke det så lenge det ikke er kjempevarmt. Syns ull er toppers.. Blir veldig kaldt på soverommet hos oss, der er ull toppers. Eller hjemme med bare body og strømpebukse på. Ofte kaldt her i mai og juni, og pån igjen i september...

Har arvet så vi har litt i de minste str, men kommer nok ikke til å kjøpe selv :-)

Har ikke så mye i de minste str, men fra 68 og opp tror jeg det er. Satser på jeg ikke trenger så mye i sommer, leste en overskrift i lokalavisa om veldig varm sommer. Så i dag har jeg kjøpt 2 kjoler i stede ;)

Blir nok ikke å kjøpe ull. Storebror utviklet atopisk eksem så hadde masse ull som ikke kunne brukes. Har jo ulla etter han som vi kan teste ut om lille tåler.

Har ikke så mye i de minste str, men fra 68 og opp tror jeg det er. Satser på jeg ikke trenger så mye i sommer, leste en overskrift i lokalavisa om veldig varm sommer. Så i dag har jeg kjøpt 2 kjoler i stede ;)
Syns de snakker om varm sommer hvert år :p

Syns de snakker om varm sommer hvert år :p

Haha, de gjør kanskje det? Jeg er så glemsk at jeg glemmer hva de sier. De spådde forøvrig en veldig kald vinter, kan ikke si de traff helt der :P

Har aldri brukt ull på mine babyer, hverken oktober eller juni baby. Så kjøper ikke denne gangen heller.
Har hatt en strikket kjørepose i bilstolen og noe strikket klær

De har aldri vært kalde. Kjøpt ullklær når de har vært rundt året gamle

Vi har noen plagg i ull/silkeblanding også i de minste størrelsene, så får vi bare se hva vi og baby trives med fremover :) Hvis babyen tåler ull er det veldig greit å slippe lag-på-lag da ull er såpass regulerende, bor i ull selv og merker det med en gang jeg har andre ting innerst på kroppen :)

Har litt ull og en del lett sommerull:) en del etter storebror og slike sommerdrakter. Jeg elsker ull,og bruker det helst:)

Storebror bruker nestem bare ull, sommer som vinter. Men i de minste størrelsene har vi nesten bare bomull. Inne har vi det varmt uansett, og utendørs får vi kle etter været. :)

Har fått mykje ull, elsker ull og ingenting puster bedre en det:) så her blir det heller ull enn lag på lag! Men ser no ann været!

Vi har kjøpt litt ull i de minste str. Jeg synes det er vanskelig å vite hvor mye ull man kommer til å ha bruk for/brukeo_O:)

Back
Topp