Ull til baby

Nameit. De er tykkere og billigere enn cubus. Cubus skal ha 199 kr for en tynn ull bukse og nameit skal ha 179 kr for en tykk ull bukse. Kan hende det er billigere for mindre barn. Dette er priser for min datter som bruker str 92.

Sparkjøp sine strømpebukser er dei beste vi har hatt. Husker ikkje merke. Men dei har gode bodyer og. Men ein av typene dei selger er veldig smale i hode. Eller så er det lurt og følge med på salg:) eg liker ikkje Cubus sine. Dei er veldig tynne og tåler ikkje like mangen vask som dei andre.

Liker Name It sine veldig godt, de koster ikke då mye heller og holder seg godt i vask etter vask :)

Er veldig glad i stormberg ulla, men de har som regel bare to forskjellige farger. Ellers går det mye i Nameit fra Knerten og Karoline. De bruker ha en del tilbud også:-)

Janus på tilbud, name it og safa bruker vi :-) veldig god ull, uten mulesing :-)

• Liker
Reactions: Io
Her er vi veldig glad i Hust&Claire. Her i byen var det 3 for 2 i en av barnebutikkene, så det ble det nokså billig også :-)

Vi bruker mye Reflex, men foretrekker Janus. Har litt Joha også :) Kjøper på tilbud. Reflex er ofte på tilbud til 99 per del :)

Janus har aldri passet så godt til min datter. Modellene er for brede, eller hun er for smal. Liker safa strømpebukser, Tom&Trine ull fra Sparkjøp er veldig god.

Back
Topp