Ull/silke

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Er i uke 37 og vurdere sterkt å kjøpe nattkjole. Siden alt annet kommer til å klemme og legge seg på områder som allerede vil være ømt. Men har aldri hatt nattkjole og kan ikke huske hva jeg brukte som barn ...

Så har jeg sett mye reklame på disse familie bladene og ellers om at ull og silke er tingen for barn.... fant også for voksne men prisen er hår reisende 900 kr for en nattkjole.....

Men er det verdt Det? Vurderer også å kjøpe til den lille men er det noen som har erfaring med denne type blanding på klær/bodyer?

Nu er ikke jeg så glad i nattøy generelt, men kan på det varmeste anbefale ull/silke blanding i klær ja. Har selv lenge ønsket meg den nattkjolen fra Nøstebarn i ull/silke om ikke bare som et koseplagg etter enn lang når ungene er lagt eller late morgener før man orker å faktisk kle på se.
Kan også nevne at ungene og jeg bruker tynn ull og ull/silke året rundt, spesielt sistnevnte da det er veldig svalt og luftig i sommervarmen :)

Jeg hadde den fra Nøstebarn med knapping foran, funka knallbra som ammenattkjole (en blir jo litt frysen på natta også), den er digg å sose rundt i når som helst altså. På hytta etter et bad etc :) selv om den er dyr så holder den lenge! Har vaska min masse og den er like fin.

Elsket ullsilkenattkjolen min fra Nøstebarn forrige ammeperiode. Tørr og passe varm, knepping foran. Magisk. Mini har masse plagg i ullsilke. Funker hele året.

Back
Topp