Ull på salg

noen som skal kjøpe ull på salg i sommer? Ser at det allerede er mange gode tilbud på ull til de små. Men har ikke kjøpt. Kjøpte vinterdresser til barna på 50-75% salg på barn i Hagen i dag. Det har jeg gjort hver vår/ sommer. Sparte 1500kr
Det var lurt! Tror jeg skal gjøre det hvis det fortsatt er å få tak i i juni, når jeg har rundet 12 uker :happy:

Jeg har kikket litt på ull:) men ikke handlet noe enda. Gull når det er halv pris. Og med baby i desember er går det nok mye ull.

Det var en god ide :)

God ide! Det har jeg ikke tenkt på. Er fortsatt skummelt å skulle handle inn ting :wideyed:

Synes jeg også. Samtidig er det mye å spare. Jeg tenker jeg skal se litt når jeg nærmer meg 12 uker og deretter poste om noen har en pakke med billig ulltøy å selge meg midt på sommeren. De fleste vil kvitte seg med ting og da er jeg kanskje heldig og får det til en god pris pluss at det er miljøvennlig :D

En sånn liten tankevekker fra en sniker.
Husk at det ikke er alle babyer som tåler ull rett mot huden, og ihvertfall ikke som nyfødt.. :p

Må nok følge med ja, har jo noen gullegode ullplagg etter storebror, men han er sommerbarn så størrelsene passer ikke helt med rett tidspunkt på året. :p

Back
Topp