Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her brukes mest ull.Jeg synes heller ikke klespakkene på bruktmarkedet inneholder nok ull, noe som kansje forandrer seg utover vinteren. Jeg er ingen ekspert men... hvorfor kle babyen i noe annet en myk ull om vinteren?.
Noen andre som har gjort seg tanker om babyens første klær ?
Jenta mi har alltid blitt skikkelig varm av ull, ull er noe vi kun bruker hvis hun skal ut og det er veldig kaldt ute, slik som nå begynner vi med ull men kun ute!
Vi fikk anbefalt å kjøpe ull til henne når hun ble født for skulle være såååå bra men for oss var det bortkastet penger!
Her har jeg motsatt erfaring. Jeg gnir sitronsåpe på flekken med en gang og har helt noia for å ødelegge så dyre og gode plagg med flekker. Vasker mye av det for hånd og vaskemaskinen har skånsomme program. Mens bommullsklær føler jeg blir fortere utvasket. Her er de fineste brukte plaggene ullJeg brukte mye ull, men som andre skriver så gulper babyer mye og det er bæsjeuhell osv, og ikke minst bruker man kanskje ullplaggene mer pga at det er dyrere plagg. Ergo er plaggene kanskje mer "brukt" opp og flekkete slik at det ikke blir lagt ut for salg, tenker jeg da
Sent from my iPhone using BV Forum