Ull m/silke, fra safa?

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Noen som har erfaring med safa sine produkter i 80%ull og 20%silke?

Da mine barn har sart hud så brukes det kun ull/bomull. Men nå skal en bekjent av oss kjøpe julegaver til barna og vil kjøpe derfra da hun visstnok kjenner noen, slik at hun sikkert får god pris. Jeg tenker det ikke er noe vi kan bruke, men vet ikke hvor myk denne ullen er med 20%silke?

Har brukt den til minstemann med eksemhud og er veldig fornøyd :) Myk og god...noen av de har hals som går litt lenger opp enn vanlige Bodyer og det er veldig kjekt :)

Har brukt den til minstemann med eksemhud og er veldig fornøyd :) Myk og god...noen av de har hals som går litt lenger opp enn vanlige Bodyer og det er veldig kjekt :)
Okei, så bra at du har en god erfaring! Får vel prøve det ut da :)

Hvor kan man få tak i de?

Har god erfaring med den vanlige ullstrømpebuksa derifra til frøkna som har eksem.

Skulle gjerne prøvd de med ull/silke også:-)

Hvor kan man få tak i de?

Har god erfaring med den vanlige ullstrømpebuksa derifra til frøkna som har eksem.

Skulle gjerne prøvd de med ull/silke også:-)
Jeg vet ikke, men fikk beskjed om å gå inn på safa.no for å se om jeg kunne finne noe. Gjerne det står noe der om forhandlere! :)

Jeg elsker de produktene til Safa. De to eldste mine har en mild form for atopisk eksem, og de tåler de fint :)

Snuppa har hatt noen slike bodyer :) super myke og fine :)
men hun har ikke problemer med huden, og synd hvis barna dine skal få noe de ikke kan bruke

Vi bruker det til vesla som er sterk plaget med eksem. Reagerer ikke på den ;-)

Vi kjøpte våre på sparkjøp

Safa sine produkter er tipp topp

Back
Topp