Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vi brukte kun heldresser i str 50 og 56 og begynte ikke med body og strømpebukser før str 62. Likte ikke å ha noe stramt over navelen før den hadde tørket inn. 
Sniker fra oktober 2019. Vi brukte ingenting av ullbodyer/bukser før det var blitt januar. Det var ikke behov for det for det var varmt inne og ute var han godt pakket inn i pose og tepper. Fikk dessuten en baby som omtrent hadde lava i blodårene, så han svettet ihjel om han hadde på ullMen dersom du har det kjølig på rommet (typ 18 grader) så er det lurt med ullpysjer og ullsokker. Det avhenger jo av hvor du bor osv, men jeg ville ventet med å hamstre ull før du ser hvor mye du har behov for med tanke på at det er så dyrt
![]()
Blir en blandings baby, far har varmt blod ❤ og vi bor i en ny blokk, hvor det er veldig varmt og deilig. Kjøpte en merinoull fra Janus på 40%, den er herlig myk. Men funderer veldig på ull visere, vi er generelt mye inne og er ingen tur mennesker. Så du har nok rett i at vi muligens ikke trenger så mye i starten. pluss global oppvarming
Med nr 2 kjøpte vi inn masse ull, men jenta vår var atopiker og tålte ikke ull. Hun ble fryktelig dårlig og vi fikk dårlig samvittighet for å ha kledd hu i ull. Jeg ville ikke kjøpt så mye ull, heller ulldress til å ha utenpå og evt tepper. Det er 6 år siden og vi smører fortsatt med spesialkrem flere ganger dagen. Er en del salg vil jeg tro eller mulig det kommer mer salg når butikkene skal kvitte seg med sesongens varer.Hvor finnes det billig ullbody og ulltøy? Og hvor mye trengs når babyen blir født tidlig oktober? Str osv?