Ull fra sparkjøp

Bkno9087872

Forelsket i forumet
Noen som har erfaring med ull fra sparkjøp? Frøkna skulle hatt litt mer i 50-56 men eneste butikken jeg har mulighet til å gå på i dag er sparkjøp..

Brukte det til min, helt grei ull. Varm og god :-) eneste minus er at de var litt små på størrelsen til min kar, og trang å få over hodet. Denne gangen har jeg heller invistert i omslagsbody av ull for å gjøre det lettere :-P strømpebuksene derimot var stoooore.

Brukte det til min, helt grei ull. Varm og god :-) eneste minus er at de var litt små på størrelsen til min kar, og trang å få over hodet. Denne gangen har jeg heller invistert i omslagsbody av ull for å gjøre det lettere :-P strømpebuksene derimot var stoooore.

Strømpebuksene sitter veldig godt på denne frøkna, mye bedre enn vanlige fra hm :) Er ingen butikker her som har ull i omslagsbody, og tar for lang tid å bestille på nette.. Hvor stor var din rondt hode når du brukte fra sparkjøp? Hun er 35,5cm men jeg liker ikke når det er vanskelig over hode .. :/

Strømpebuksene sitter veldig godt på denne frøkna, mye bedre enn vanlige fra hm :) Er ingen butikker her som har ull i omslagsbody, og tar for lang tid å bestille på nette.. Hvor stor var din rondt hode når du brukte fra sparkjøp? Hun er 35,5cm men jeg liker ikke når det er vanskelig over hode .. :/
Det husker jeg ikke. Men var bodyene i størrelse 70, 80 Han var vel rundt 4-5mnd da han brukte de, og likevel var de trang synes jeg da :-)

Jeg har flere bodyer fra sparkjøp og syns de er greie! Syns ikke de er trange over hode, og størrelsene passer lenge. Hadde på en ullbody i str 50 for 1 mnd siden. Da var han 6 mnd og brukte egentlig str 68 :)

Må legge til at jeg har en lang og tynn gutt da :)

De har veldig god ull på Sparkjøp. Janus synes jeg er stor i størrelsen (litt bred) og Tom og Trine er helt det samme som annet tøy i samme størrelse. Sistnevnte har passet best til mine barn siden de er veldig tynne. Janus er derfor bedre til babyer som har litt valker.

Back
Topp