Ull fra Name It

Helene...

Forumet er livet
Noen som har prøvd den? Spesielt ullsokkene. [:)] De så så fine ut.

Vi får satse på det! [:D] Tar sjansen jeg. Kosta ikke all verden. [;)]

Jeg har erfaring med at ALT revner i sømmene!![&:] Irriterende, for ellers er det jo veldig bra!

sokkene er ihverfall gode, nupper ikke så mye som janus sine heller. Bodyen har jeg ikke prøvd enda [:)]

ORIGINAL: MiaMoren

sokkene er ihverfall gode, nupper ikke så mye som janus sine heller. Bodyen har jeg ikke prøvd enda [:)]

Høres supert ut. Da prøver vi dem! [:)] Teste den nye nettbutikken og. [:D] Takk for svar!
Hvordan er tykkelsen forresten?

ORIGINAL: Hot*Mama

Jeg har erfaring med at ALT revner i sømmene!![&:] Irriterende, for ellers er det jo veldig bra!

Usj da, så kjipt! [&:] Får satse på sokkene er greie da, skulle vel ikke være så mange sømmer der. [8D]

Tror det bare var www.nameit.com [:)]

Vi har hatt den tykke ulldressen fra nameit, og den har vært helt super.[:)] Brukte den hver dag i hele vinter nesten, og fortsatt like fin, ikke nupper eller noe.[:)]

Ulldressen er super.
Har også en strikket dress i ull, ikke prøvd enda, men superfin!
Har også prøvd bodyene, ikke hatt de så leneg så har vasket bare et par ganger enda. Men formen holder seg og snuppen er varm og god[:)]

Jeg har kjøpt body og strømpebukse til lillejenta mi og er veldig fornøyd så langt[:D] Vasket det et par ganger[;)]
Sokkene er også fine![:)]

Har hatt tykk ulldress, og body+longs,- superfornøyd. Ser nesten like fint ut til tross for mye bruk i fjor.
Har kjøpt ullsokkene i år,- tenker de er bra de også.

Jeg hadde den tykke ulldressen i fjor, er ikke fornøyd. Sømmene raknet overalt etter en gangs bruk. Byttet og fikk ny, samme skjedde med den.
Så jeg er generelt sett skeptisk til ull fra Name It etter det. Kjøper heller Janus, som jeg vet funker.[;)]

Kjøpte litt ull derifra i fjor. Body og longs - kjempefornøyd!!

Ulldress - kjempefin, men raknet i absolutt alle sømmer. Men jeg fikk bare mamma til å sy en ekstra søm på alle sømmene, så da hadde jeg ikke det problemet lengre [:)] Det er en billig ulldress, så lurer på å kjøpe den i år også! Får bare mamma til å sy en ekstra søm før jeg begynner å bruke den [:)]

ORIGINAL: ninni82

Jeg har kjøpt body og strømpebukse til lillejenta mi og er veldig fornøyd så langt[:D] Vasket det et par ganger[;)]
Sokkene er også fine![:)]
[/quote

Jeg har kjøpt ull strømpebuksen fra name it og den loer noe helt enormt.. Kjempe stygt[&:]

ORIGINAL: TrollebolleMor

Vi har ulldressene derfra,og vi er STOR fornøyde med dem.
Vår raknet ikke i noen sømmer,og den ble brukte hver dag,ehele vintern [:)]

ORIGINAL: More

Strømpebuksene loer helt sykt, så utbrukt ut etter en gangs bruk[:'(]

Jeg er kjempe skuffa.. Lurer på om det går an å klage på det? ser helt grusom ut etter å bare ha brukt den 1 gang..

Vi hadde trøye og stillongs i fjor, men synes det var så tynt, og så ble det hull i buksa nesten med en gang. Så jeg kommer ikke til å kjøpe noe mer derfra hvertfall.

Back
Topp