Ull fra Cubus

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Noen av dere som har erfaring med størrelsene derfra? Vi har akkurat begynt å bruke 62 og jeg ser at ullen deres er størrelse 62/68. Hvor stor er det da? Det er jo pakket i sånne plastpakker i butikken.
Er ikke 68 4-6 måneder? Og 74 er 6-9 måneder? Da må jo neste størrelse 74/80 være kjempestor!
Har to ulldresser i 60 og 62 så jeg vil kjøpe en som er litt større som hun kan ha når de andre er for små.
 
Sniker fra desember:)

Har en ullbody fra Cubus som er 62/68. Den er stor til lillegutt nå, og han er snart 5 mnd:) men jeg liker de romslige da:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sniker fra desember:)

Har en ullbody fra Cubus som er 62/68. Den er stor til lillegutt nå, og han er snart 5 mnd:) men jeg liker de romslige da:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, det er jo minste størrelsen så kan jo ikke kjøpe mindre:) De har 25% nå så da tenkte jeg det er greit å kjøpe. Har så lyst på den heldressen med stjerner:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Oi, takk for tips!:) 25% er jo litt, og jeg elsker ull!:) ull er gull:) hihi!

Ja, den heldressen har jeg og sett, så fiiinn:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har ullpysj fra Cubus i 62/68, litt romslig til en på 2 mnd, men ikke veldig, liker at den ikke har føtter :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har noe etter storebror i 62/68 som vi har brukt siden fødsel. Men mistenker at det har krympa litt. Storebror brukte det samme ulltøyet på høsten (født i juni) og ulltøyet i 74/80 brukte han etter jul.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
62/68 ser jeg på som for lite når babyen min bruker str 68. Synes det er så dumt med klær som varer så kort :/
 
Jeg har kjøpt mye av den ullen til storesøster, og de er litt store i str. så hun har gjerne brukt de over to sesonger :) hvertfall de som er todelt. Men hun er sommerbarn så kjøpte ikke så mye smått. Vesla her bruker fremdeles str 56, så har ikke prøvd de doble str enda.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjøpte en body, en stillongs og en heldress. Bodyen var ganske stor, så da har hun noe hun kan bruke en stund (passet ikke nå). Heldressen var ganske bred over magen, men ikke så lang i skrittet. Så da kommer det ann på om hun vokser i lengden eller bredden;)
Hadde tilgodelapp så tenkte der var greit å kjøpe nå som det er 25% I tillegg at jeg har hatt lyst på den dressen lenge:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp