Mortania
Elsker forumet
Jeg er litt usikker på hva vi har av klær fra str 68 og oppover, men jeg går ut i fra jeg må ha en del tykkere klær til høsten og vinteren likevel. Nå har debatt jo slik at jeg er førstegang, og i tillegg har litt liten baby. Hun er åtte uker imorgen, og bruker fremdeles str 50 ;p Nå nærmer det seg visst salg på ullklær diverse steder, men jeg aner jo ikke hvilke størrelse jeg skal kjøpe! Vi hadde jo nesten ingenting i str 50 da hun ble født, for det vokser de jo så fort ut av. Så kommer hun ut og passer perfekt inn i str 44 ;p hvilke størrelse bruker dere som fikk fullbårne barn i begynnelsen av juni? Min var fullbåren, bare bitteliten i forhold til det hun skulle vært, særlig med tanke på at jeg var over gjennomsnittet på sf målet, og jordmor var sikker på at babyen lå dønn på gjennomsnittet, som er midt i mellom det je og bf veide da vi ble født. Men hun var jo sikker på at hun skulle legge seg i seteleie og, siden både jeg og bf lå i sete, så alt hun sier han man vel ikke ta for god fisk ;p Halp ^^