marsdrøm <3
Forelsket i forumet
Hvor handler dere inn ull å vinterklær til barna? Nettsider?? Her har vi bestilt endel fra hust & clarie, joha å polarn o pyret
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi er mest fornøyd med merino og ull/silke. Treåringen bor i ullgenser på vinteren, vi har flere av de fra Pierre Robert. Holder godt i vask og varmer godtTenkte å kjøpe fra hust & Claire Men hvilken ull er varmest og føles best mot baby hud? Merinoull, ull/silke, bambus, ull/bomull? Vil ikke gjøre bomkjøp på nett å få noe som stikker og er ubehagelig for lille :/
Jeg likte ull aller best på storesøster da hun var baby og sikla, gulpa og bæsja gjennom. Slapp å bytte klær bare fordi hun hadde litt sikkel eller gulp på seg når vi var på farta, for hun ble jo ikke våt.Eg kjøper ikkje så mye ull i år. Blir bare grisa til og bytta hele dagen. Skal i gang med mat og tenner. Så
Slever hele dagen. Kjøper noen sett så vi kan bruke når vi skal ut. Og ein god ute dress i ull. Evt vinterdress ved behov. Mulig det blir ull strømpebukser. Men sikkert lite bodyer bæsjer ofte gjenom og får jo ikkje vaska ull på 60 grader akuratt ;p
Tror jeg hadde 3-4 bodyer og bukser/strømpebukser i ull til storesøster den første vinteren.Hvor mye av hva kjøper dere i ull? sitter å funderer på hvor mange plagg det er behov for
Jeg kjøper 74/80 til lillebror. Det MÅ da holde til over jul iallfall. Kan vel ikke bruke 86 før han er året?Kjøper ikke inn ull enda jeg.. Minstemann vokser så sykt så må vente nærmere vinteren, eldstemann svetter bare han går så han trenger bare et par sett og det får han alltid til bursdagen sin 1. Oktober. Jenta mi elsker ullklær, gjerne Pierre Robert, name it eller Stormberg. Der avventer jeg også litt grunnet størrelsen, og hun også har bursdag i Oktober (9.).
Haha, de kan vel ikke det!!!Jeg kjøper 74/80 til lillebror. Det MÅ da holde til over jul iallfall. Kan vel ikke bruke 86 før han er året?
Håper iallfall ikke det.Haha, de kan vel ikke det!!!
Vi må straks over på 80 med lillemor, så er ikke overrasket dersom vi må finne frem 86 i januar. Heldigvis finnes det en del bodyer i 92Jeg kjøper 74/80 til lillebror. Det MÅ da holde til over jul iallfall. Kan vel ikke bruke 86 før han er året?
Jeg har også kjøpt 74 /80. Ser ulla til name it er større enn de vanlige klærene.Jeg kjøper 74/80 til lillebror. Det MÅ da holde til over jul iallfall. Kan vel ikke bruke 86 før han er året?
Haha, nei det har jeg ikke opplevdLitt utenfor topic men, noen som får sånn solariums lukt av ulltøy??