Ulikheter i svangerskap

Guttemammatil4

Andre møte med forumet
Hei.. dere som er flergangsfødende/gravide. Sånn jeg vet at alle svangerskap er ulike, men nå er det slik at jeg har 3 gutter. Vært kvalm i alle 3, den siste var det ekstrem svangerskapskvalme. Men nå er det slik at jeg er gravid igjen, venter nr 4 Men ikke kastet opp som jeg gjorde med de andre 3 guttene. Kan det være annet kjønn tro? Har noen av dere opplevd det samme? Forandring av svangerskap men to forskjellige kjønn?

1. Jente - Frisk hele svangerskapet, ingen gravidsymptomer
2. Gutt - alt av symptomer, lå stortsett 7 av 9 mnd

3. Tror nå det er jente da det er likt første svangerskap.

1. Mye trøtt/utmattet, ellers grei form. Gutt
2. Kvalm, som varte til over midtveis. Kasta opp endel. Masse migrene fra start. Jente

3 (nå) kvalm men kaster ikke opp, endel trøtt. Ikke migrene. ???

Syns mine er så ulike i forhold til symptomer. Heller litt mot gutt denne gangen, men blir ikke mer overrasket med jente.

1. Kvalm, men kasta ikkje opp. Skikkelig såre nipla. Svimmel. Gutt.

2. Ganske likt med nr. 1, men fikk mindre mage som eg bar høgare. Jente.

3. Ny far inne i bildet. (Ny samboer) Veldig kvalm, spydde litt i første trimester. Trøtt. Sovna på sofaen kver kveld. Jente.

4. Var veldig kvalm i starten, men symptoma gav seg pga eg mista en tvilling i veke 6, men de kom plutselig tilbake igjen.
Kvalm, trøtt, masse stikninga i livmora og mensensmerter. Vet ikkje ka detta kan vere. Jordmor såg det ikkje på otul i veke 12+6

1. mye murringer, trøtt, ømme og større bryst. Ellers ingen symptom i første trimester. Jente

2. kvalme, oppkast og trøtt. Jente

3. Absolutt ingen symptomer. Kun litt trøtt. Jente

Rare greier :hilarious:

1. ekstreeeeemt trøtt hele tiden. Jente

2. trøtt mye av tiden, fått diverse eksemutbrudd på kroppen, allergien min har forverret seg myye, ømme bryst. Vet ikke hva vi venter enda

Back
Topp