Ulike symptomer = ulike kjønn?

Glitterstøv

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Julibarna2024☀️
Noen som har barn fra før her? Hvordan var symptomene ut i fra kjønn? Opplevde dere like symptomer der det ble likt kjønn?

litt morsomt å høre, selv om det er individuelt :D
 
Jeg har 2 gutter og ei jente fra før, med datteren min var jeg mye mer kvalm, jeg var også mye mere trøtt og slapp med datteren min:smiley-ashamed004
Med gutta så fysa jeg mye på salte ting, satt til og med å sleika rein innsiden av popcornposen ‍♀️ :laughing025med datteren min så var det kvikklunsj som gjaldt:angelic:

Om dette har noe å si på hvilket kjønn det ble, er jeg usikker på, men moro lell:love017
 
Jeg har 2 gutter fra før :) spydde som en gris i flere mnd med begge .... med nr 2 var jeg et totalt hormontroll :hilarious: sinnsykt mye blodtrykksfall også med nr 2 ... mer husker jeg ikke skikkelig hvordan de var utenom
 
Har gutt fra før! Var kvalm da og, men ikke på langt nær like tidlig som nå. Føler også jeg er mer trøtt og slapp nå.. Med han hadde jeg også mye mer murringer mener jeg å huske, pluss at jeg alltid var tett i det ene neseboret:D
 
Foreløpig er dette svangerskapet veldig annerledes fra mitt forrige, så jeg tenker automatisk at det er motsatt kjønn. Blir spennende å (forhåpentligvis) se!
 
Har hatt veldig ulike svangerskap. Samme kjønn hver gang :hilarious:
 
Med storesøster kastet jeg opp fra 5+3. Var veldig kvalm. Denne gangen er jeg litt uggen men sliter veeeldig med svimmelhet og brystspreng. 6+4 i dag. Sikker på det er gutt denne gangen :p
 
Med første var eg slapp og trøtt, vondt i hode og null energi. Var ei jente :) med nr 2 var eg i super form, men litt kvalm nokre veker, rake motsetning og trudde det var gutt, var ei jente. Men i begge dei svangerskapene fekk eg søttann. Det tredje svangerskapet va eg kvalm på kveldane, men sjukt masse energi og var så gira på å spise sunt, igjen veldig ulikt, men var ei jente det også. Denne gang er det igjen heilt ulikt. Merke ingenting i matvei eller energi, heilt normalt, men kvalm 24/7. Så igjen eit ulikt svangerskap enn dei 3 forrige:dance008 blir spennende å sjå:Heartblue:Heartpink
 
Ekstrem svangerskaps kvalme med alle 3 men siste var gutt og formen var så mye bedre :)
 
Back
Topp