Ulike symptomer når det er gutt og jente i magen?

IdaG1989

Blir kjent med forumet
Jeg har to gutter fra før og er nå gravid igjen:excited001Har til nå veldig lite symptomer og er 5+3 i dag.
Med de to guttene mine hadde jeg kveldskvalme (følte meg best om morgenen) og ekstremt ømme pupper.
Jeg begynner å kjenne at kveldskvalmen kommer snikende denne gangen også og begynte å tenke på om det betyr at jeg får gutt igjen. :notworthy
Er det noen som har fått ulike kjønn som har merket/ ikke merket noe forskjell det i selve svangerskapet? :dance011:dance011

Jeg har én av hver og jeg synes ikke det er store forskjellen. Kvalmen kom og varte like lenge med begge to :) synes svangerskapene var ganske så like egentlig, men jeg var mer sliten med nr 2 i magen da, sikkert fordi man ikke bare kunne ligge på sofaen etter jobb ;)

Jeg har én av hver og jeg synes ikke det er store forskjellen. Kvalmen kom og varte like lenge med begge to :) synes svangerskapene var ganske så like egentlig, men jeg var mer sliten med nr 2 i magen da, sikkert fordi man ikke bare kunne ligge på sofaen etter jobb ;)

Ja det var jeg også med nummer to Har en venninne som også er 5 uker på vei. Med sine to gutter har hun hatt veldig cravings på godteri mens nå har hun blitt besatt av å spise agurk! :smiley-bounce022:smiley-bounce022:smiley-bounce022

Back
Topp