Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var veldig kvalm første gangen, fikk jente. Andre gangen var jeg ikke kvalm i det hele tatt, endte i SA 7+3. Denne gangen er jeg veldig kvalm til tider, men har ikke kastet opp.
Tror ikke du skal bekymre deg for kroppen reagerer ulikt gjennom svangerskapene. Nyt heller det at du ikke er kvalm
Har også hørt at om en er kvalm så venter en jente, mens om en venter gutt så slipper man unna kvalmen.
Hvilket kjønn er barna dine?
Vi har en gutt. Andre svangerskap endte med en MA i uke 10/11. Har dessverre noen bittesmå blødninger også, det hadde jeg i de to forrige svangerskapene også. Tenker å ta en privat UL etter nyttår, ønsker ikke å ødelegge jula i tilfelle noe er galt.. Lenge å vente syns jeg, men det er jo ikke så masse jeg kan få gjort likevel - får vel bare håpe på det beste.
Jeg var veldig kvalm første gangen, fikk jente. Andre gangen var jeg ikke kvalm i det hele tatt, endte i SA 7+3. Denne gangen er jeg veldig kvalm til tider, men har ikke kastet opp.
Tror ikke du skal bekymre deg for kroppen reagerer ulikt gjennom svangerskapene. Nyt heller det at du ikke er kvalm
Har også hørt at om en er kvalm så venter en jente, mens om en venter gutt så slipper man unna kvalmen.
Hvilket kjønn er barna dine?
Kvalm med nr en som ble ei nydelig jente. merket ingen ting med nr to som ble en nydelig gutt denne gangen er det en mellomting