Ulike matsorter, når evnt reagere?

Moshi girl

Elsker forumet
Mailykke <3
Noen som vet hvor lang tid det tar fra en spiser noe, til det går i melka og ungen kan reagere på det?

Dette lurer jeg og på! Jeg blir overfalt av velmenende slektninger som sier alt jeg må holde meg unna, men så lenge hun ikke har protestert til nå så gidder jeg ikke kutte ut masse sånn for sikkerhets skyld.

Jeg spiste hjemmelaget pizza i går kveld og drakk noen glass med urge. Hun har hatt mye luft i magen i natt og kavet, så lurer på om pizzaen og det kan ha gått i melka så fort..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg spiste hjemmelaget pizza i går kveld og drakk noen glass med urge. Hun har hatt mye luft i magen i natt og kavet, så lurer på om pizzaen og det kan ha gått i melka så fort..

Ikke kullsyren hun reagerte på? Med mindre det var noe sterkt eller annerledes på pizzaen?

Sent from my iPhone using BV Forum

På ammehjelpen sin side står det at det kommer i melka alt fra en time etter matinntaket og lengre. Det kommer an på hvor lett fordøyelig maten er.

Ikke kullsyren hun reagerte på? Med mindre det var noe sterkt eller annerledes på pizzaen?

Har drukket litt cola før, og det har gått fint :-) kan hende det bare var tilfeldig eller noe

Jeg trodde det tok alt fra en time til fire-fem timer...

Har ei jente som reagerer på mye

Spiste pizza på dag 5.. fikk en søvnløs natt. Så ut at babyen hadde det veldig vondt. Tror det var pizzaen...

Noen som vet, om en selv har vondt i magen, får bebisen vondt i magen også??:-p

Back
Topp