Noen som vet hvor lang tid det tar fra en spiser noe, til det går i melka og ungen kan reagere på det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke kullsyren hun reagerte på? Med mindre det var noe sterkt eller annerledes på pizzaen?Jeg spiste hjemmelaget pizza i går kveld og drakk noen glass med urge. Hun har hatt mye luft i magen i natt og kavet, så lurer på om pizzaen og det kan ha gått i melka så fort..
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ikke kullsyren hun reagerte på? Med mindre det var noe sterkt eller annerledes på pizzaen?
Sent from my iPhone using BV Forum
Spiste pizza på dag 5.. fikk en søvnløs natt. Så ut at babyen hadde det veldig vondt. Tror det var pizzaen...Jeg spiste hjemmelaget pizza i går kveld og drakk noen glass med urge. Hun har hatt mye luft i magen i natt og kavet, så lurer på om pizzaen og det kan ha gått i melka så fort..
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Sign!!Dette lurer jeg og på! Jeg blir overfalt av velmenende slektninger som sier alt jeg må holde meg unna, men så lenge hun ikke har protestert til nå så gidder jeg ikke kutte ut masse sånn for sikkerhets skyld.