Ulike behov

rita.

Elsker forumet
ORIGINAL: Frøken Lillan

4) Har du gjort innkjøp som du nå ser er poengløse/bortkastet, eller du tror ikke vil brukes?
SOKKER er poengløst, de er jo ikke på bena ?

Leste dette i den ugletråden, og det var ganske morsomt, for å få bekreftet hvor ulike behov disse barna har!
Denne snuppa er jo ganske lita, så hun bruker fortsatt en del str. 50 i klær for hun er ganske tynn, så fyller ikke ut str. 56. Men hadde det ikke vært for sokker hadde det ikke gått! For vi kan ikke bruke noen klær som har sånn fot, for foten er alt for liten til henne!! Så her er det bukser og pysjer uten fot, og helt klart sokker![8D]

vi bruker også masse sokker.
og de tykke sokkene fra H&M er deilige... [:D]

Må helt klart ha lange sokker som kan trekkes over buksa, hvis ikke er det poengløst [;)] Da faller de bare rett av..

ORIGINAL: fjollefrua

vi bruker også masse sokker.
og de tykke sokkene fra H&M er deilige... [:D]

[:D]

Ja her brukes også masse sokker [:)]

Bruker ullsokkene fra Name it, og de sitter godt om man har nok under de[:)]
Men sokker rett på foten er ikke noe vits, for de faller av![:)]

Bruker alltid sokker vi også[:D]
Hadde ikke gått uten.. Da hadde han bare fått begge føttene i ett ben på buksa[8D] Han sparker så fælt.

Men må ha noe under sokkene, ellers detter de av. Har f.eks sånn ull longs med fot og bruker sokker utenpå[:)] Eller pysj/sparkebukse med fot og har sokker utenpå.
Er det bukse uten fot bruker jeg også sokker, men da må jeg kunne dra de over buksa.

Bukser med ben er det nytteløst å ha på uten sokker,så det er ett MUST!!!

Ja, ikke sant? Både barna og foreldrene er veldig forskjellige, så det kan være helt håpløst å få råd om babyutstyr fra andre.

Jeg har ikke fått til med babysokker på noen av mine. Storebror var så tykk rundt anklene og leggene at vi ikke fant sokker som var vide nok. Lillesøster er så spedbygd at alt bare faller av. Jeg foretrekker sparkebukser med fot.[:)]

ORIGINAL: rita.

ORIGINAL: Frøken Lillan

4) Har du gjort innkjøp som du nå ser er poengløse/bortkastet, eller du tror ikke vil brukes?
SOKKER er poengløst, de er jo ikke på bena ?

Leste dette i den ugletråden, og det var ganske morsomt, for å få bekreftet hvor ulike behov disse barna har!
Denne snuppa er jo ganske lita, så hun bruker fortsatt en del str. 50 i klær for hun er ganske tynn, så fyller ikke ut str. 56. Men hadde det ikke vært for sokker hadde det ikke gått! For vi kan ikke bruke noen klær som har sånn fot, for foten er alt for liten til henne!! Så her er det bukser og pysjer uten fot, og helt klart sokker![8D]

Samme her , så med pysjer/klær med fot har jeg sokker under[;)]

Back
Topp