Ulik størrelse TUL

IsaM

Andre møte med forumet
Hei!

Er det noen her som hvor fostrene hadde forskjellig størrelse men det likevel gikk bra? Skal på ny ultralyd neste uke når jeg er 9+0. Første ultralyd viste 6+6 og 6+3 med puls 120 og 118. Gynekologen mente det er stor sjanse for at den lille ikke klarer seg. Tiden frem til neste time går såå sakte!

Hei!

Er det noen her som hvor fostrene hadde forskjellig størrelse men det likevel gikk bra? Skal på ny ultralyd neste uke når jeg er 9+0. Første ultralyd viste 6+6 og 6+3 med puls 120 og 118. Gynekologen mente det er stor sjanse for at den lille ikke klarer seg. Tiden frem til neste time går såå sakte!
Jeg har hatt ca 2 dager forskjell siden dag 1. Første UL 6+4 og neste 11+6. Ved OUL var deg 4 dager forskjell. De er eneggede og skal jo i realiteten være lik.
Nå er vi 21+3 og fortsatt forskjell. ❤️
Håper dagene går fort til din neste UL!

Det har vært forskjell på våres hele veien. Ved tul var der 2 dager, og så har det økt sakte, men sikkert til 5 dager ila svangerskapet og fram til de ble født. Det skilte dem ca 400 g ved fødselen.
Håper dagene går fort for dere og at alt ser bra ut på neste ul ❤️

Tror mine hadde en dags forskjell i uke 12. I uke 15 hadde de en ukes forskjell, i uke 18 to ukers forskjell (og begge hang bak) og sånn fortsatte det. Minstemor tilsvarte uke 24/25 da hun ble født i uke 33.

Tusen takk for svar :Heartred
Det er godt å høre at det kan gå bra, så får vi bare krysse fingrene for at de begge har det bra på ny sjekk neste uke!

Back
Topp