Ulik smak!

Frøkenvims

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Julegavene 2019
Vi får en del klær og stæsj hos svigers, men jeg og svigermor har så utrolig forskjellig smak og jeg synes rett og slett ikke at klærne hun kommer med er fine :( vanligvis bryr jeg meg ikke så mye om hverken farge eller mønster, men kjenner jeg virkelig ikke har lyst å ta på lille masse av klærne hun kommer med.
What to do? Flere som kjenner på det samme?

Hehe...kjenner til det:p Ikke fra svigers, men sånn ellers. Løsningen jeg har funnet er å bruke det når de enten er på besøk eller som nødløsninger når klesvasken burde vært tatt:D

Ja litt det samme her. Desverre har også svigermor ofte kjøpt klærne på salg for lenge siden så de kan ikke byttes. Akkurat det er forsåvidt mest upraktisk ifht at klærne hun kjøper også ofte har rukket å bli litt små - typ passer akkurat men kommer til å vare en uke. Men det er en annen problemstilling...

Jeg kjenner virkelig på det og svigerforeldre mine er skilte så her blir det ekstra mye klær i farger jeg virkelig ikke liker...

Samme her! Haha. En venninne tipset meg om bilde-skuff-metoden:D Ta på ungen plaggene en gang, ta et bilde og putt i skuffen. Også er det jo fint å ha i tilfelle du plutselig trenger ekstra;-) Metoden fungerer dessverre dårlig på eldstejenta som eeelsker de grufulle klærne bestemor kommer med!:/

Har fått veldig mye jeg ikke synes er så fint, eller rett å slett ikke liker pga det ikke er praktisk. Jeg bruker body og selebukse, eller body og strømpebukse. Har hun body og strømpebukse her hjemme drar jeg over en kjole om vi skal ut på noe eller får besøk. Alle bukser som stopper i livet, gensre/t-sjorter og jakker MED hette ligger langt bak i skapet, samme med knall farger. Bryr meg rett å slett ikke så mye om det, kler henne i de klærne jeg liker, å de som er praktiske. De vokser så fort at jeg må bruke det jeg liker mens jeg kan :p

Hehe...kjenner til det:p Ikke fra svigers, men sånn ellers. Løsningen jeg har funnet er å bruke det når de enten er på besøk eller som nødløsninger når klesvasken burde vært tatt:D
Jeg har tenkt tanken på å kle det på en gang vi er der på besøk, og så pakke det nederst i ei eske etterpå... hvorfor kan hun ikke kjøpe en body på hm??? Neeeida, det må være plissekjoler i nylon med grufulle farger! Stakkars jenta mi som må ha det på....

Ja litt det samme her. Desverre har også svigermor ofte kjøpt klærne på salg for lenge siden så de kan ikke byttes. Akkurat det er forsåvidt mest upraktisk ifht at klærne hun kjøper også ofte har rukket å bli litt små - typ passer akkurat men kommer til å vare en uke. Men det er en annen problemstilling...
Her kommer hun med klær som er aaaaltfor store, så hadde en plan om å pakke det bort og "glemme" å finne de fram igjen......

Samme her! Haha. En venninne tipset meg om bilde-skuff-metoden:D Ta på ungen plaggene en gang, ta et bilde og putt i skuffen. Også er det jo fint å ha i tilfelle du plutselig trenger ekstra;-) Metoden fungerer dessverre dårlig på eldstejenta som eeelsker de grufulle klærne bestemor kommer med!:/
LURT!!!!

Altså. Husker alle de som har gitt dere klær i gave hva de har gitt? For jeg selv husker ikke engang hva vi har fått av hvem. Og dermed har jeg ikke peiling på hvem som har kjøpt det jeg kler på lille. Dessuten er jeg såpass ærlig og rett frem at jeg sier at jeg bytter noe hvis jeg vil det :p så føler ikke jeg har hatt det problemet!

Altså. Husker alle de som har gitt dere klær i gave hva de har gitt? For jeg selv husker ikke engang hva vi har fått av hvem. Og dermed har jeg ikke peiling på hvem som har kjøpt det jeg kler på lille. Dessuten er jeg såpass ærlig og rett frem at jeg sier at jeg bytter noe hvis jeg vil det :p så føler ikke jeg har hatt det problemet!

Åh, det er mange plagg jeg ikke vet hvor kommer fra. Blir jo ekstra vanskelig når jeg ikke kjenner de som har gitt gaver også (typ venner og kollegaer av mannens foreldre osv..) Burde jo skrevet ned underveis hvem som har gitt hva men det har gått rett i glemmeboken! Hadde tenkt til å sende bilde av ungen i plagg(ene) vi har fått fra hver og en som takk, men blir noen som ikke får bilde gitt! Ville vært pinlig å sende takkebilde av ungen i feil klær.. :eek:

Jeg husker noen, men ikke alle... men svigermors grufulle mintgrønne strikket dress har liksom svidd seg på netthinnen... får ikke akkurat byttet den heller..

Jeg husker noen, men ikke alle... men svigermors grufulle mintgrønne strikket dress har liksom svidd seg på netthinnen... får ikke akkurat byttet den heller..

Litt som settet med kjole, jakke og lue som førstemann fikk av min bestemor - strikket i et forferdelig ekkelt akrylgarn (du vet, sånn som nærmeste knirker) med glitter.

Samme her. Min svigermor er kunstner vettu... så derfra kommer det mye rart! Legger alt i nederste skuff og bruker det aldri. Gidder ikke å bry meg.

Litt som settet med kjole, jakke og lue som førstemann fikk av min bestemor - strikket i et forferdelig ekkelt akrylgarn (du vet, sånn som nærmeste knirker) med glitter.
Haha, akryl er dritekkelt!!
Også med glitter du gitt.... :D

Back
Topp