Ulik graviditet med gutt/jente?

Jeg merket ingen ting første graviditet med gutt og spydde ca daglig fra uke 6-16 forrige gang med jente. Denne gangen er jeg kvalm uten å spy - blir vel en tvekjønnet kid denne gangen :hilarious:
 
Jeg merket ingen ting første graviditet med gutt og spydde ca daglig fra uke 6-16 forrige gang med jente. Denne gangen er jeg kvalm uten å spy - blir vel en tvekjønnet kid denne gangen :hilarious:
Haha :hilarious: Det er vel ingen fasit, bare gøy å høre. Med mine to gutter har jeg blitt tidlig kvalm og kastet opp til uke 18-20. Nå er jeg også kvalm og brekker meg, men ikke så ille som de to andre gangene! Blir spennende å se fremover :dummy:
 
Sist var jeg skikkelig kvalm, men sjeldent oppkast. Hadde heller masse halsbrann.. Kvalmen ga seg rundt uke 14. Halsbrann vedvarte til fødsel. Var en gutt :)
 
Haha :hilarious: Det er vel ingen fasit, bare gøy å høre. Med mine to gutter har jeg blitt tidlig kvalm og kastet opp til uke 18-20. Nå er jeg også kvalm og brekker meg, men ikke så ille som de to andre gangene! Blir spennende å se fremover :dummy:

Nei, det er absolutt ingen fasit. Har ei bekjent som har to gutter, og hun spydde daglig den andre gangen og var aldri kvalm den første :pompus:
 
Jeg spydde fra egget festet seg, 2 uker før positiv test, og frem til dagen eg fødte.. slet også veldig mye med halsbrann. Det var en jente xsmile9 nå er jeg bare kvalm og svimmel til tider, trøtt også, så er spennende og se hva dette blir :nailbiting:
 
Jeg har to jenter og har aldri vært kvalm eller hatt bekkenløsning med noen av dem, mens en venninne av meg har to gutter og har hatt hyperemesis begge gangene (med nummer to ble han forløst da hun var 35 uker på vei fordi de ikke fant flere blodårer å sette veneflon i, da hadde hun vært inn og ut av sykehuset siden uke 4...)

Så jeg tror ikke nødvendigvis det er kjønnet til babyen som avgjør formen under svangerskapet, det kan like gjerne være individuelle forskjeller, flaks og uflaks, som avgjør.
 
To jenter her men to ulike svangerskap. Med første fikk jeg enormt bekkenløsning, med andre fikk jeg kun på slutten. Like kvalm med begge :hilarious:
 
Back
Topp