Ulidelig sliten og energiløs

Nasken

Forelsket i forumet
Er det flere enn meg som har det slik? Er idag 6+2. Jeg føler at jeg har null energi til noenting som helst! :banghead: Trening og alt er lagt på is, for når jeg kommer hjem fra jobb så er det rett på sofaen og der blir jeg, vekslende mellom å sove og å være halvvåken.

Og viktigst av alt- går det over, eller forblir man sånn i sparebluss på energi gjennom hele svangerskapet? Føler meg jo pill råtten :bored:
 
Har slått ut meg totalt også. Tok egenmelding fra jobb i dag for å få litt pusterom. Lager middag etter jobb, men så er jeg helt tom.

Trening og alt er på pause her også, orker ikke tanken. Ikke bare fordi jeg er energiløs, men også fordi jeg føler jeg snart eksploderer (magen altså). Stinn som ei hjulbrakke eller sulten.

Det går nok over, 2. Trimester skal være bedre
 
Godt å høre at det er flere, selvom jeg føler det dritt på dine vegne:laughing002 Og veldig godt å høre at det antakeligvis blir bedre i andre trimester - for intensjonen er å holde meg i grei form med trening slik at fødselen går lettere ;)
 
Denne akutte trøtthetsfølelsen går heldigvis over i 2.trimester. Ellers vet jeg ikke hvordan folk i det hele tatt hadde kommet seg gjennom svangerskap :p Kan plutselig bli så trøtt at jeg strever med å holde øynene åpne, noe som passer dårlig ca hele tiden.
 
Er også ekstremt trøtt må ha meg en lur når eg kommer hjem fra jobb for og klare å være halveis våken og passe på jenta mens mannen er på jobb er slitsomt dette :-/
 
Back
Topp