Ulempem med å på i bygd

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Var til jordmor i dag. Det er i samme lokaler som legekontoret, og må gjennom der for å komme til henne.. DET var kjipt, for selvsagt bare kjentfolk som satt på legekontoret og ventet, og alle såg på meg når jeg kom ut fra jordmor :confused: Heldigvis bare menn, men alle vet jo hvem eg er .. :P huff, håper ikke d begynner rykter allerede nå!
 
Mente selvsagt, ulempen med å bo i bygd
 
I know the feeling :/ bor på en liten plass jeg også, redd ryktet sprer seg før vi har fortalt det til de vi vil :/
 
Var til jordmor i dag. Det er i samme lokaler som legekontoret, og må gjennom der for å komme til henne.. DET var kjipt, for selvsagt bare kjentfolk som satt på legekontoret og ventet, og alle såg på meg når jeg kom ut fra jordmor :confused: Heldigvis bare menn, men alle vet jo hvem eg er .. :p huff, håper ikke d begynner rykter allerede nå!
Kjenner den følelsen! Bor i bygd selv.. Ikke lett å holde ting hemmelig når "bygdadyret" lurer rundt omkring ;) Legekontoret er vel kanskje det verste...
 
Hehe kjenner meg så igjen. .. og det er i allefall typisk at man møter kjentsfolk når en absolutt ikke skal...
 
Kjenner den følelsen! Bor i bygd selv.. Ikke lett å holde ting hemmelig når "bygdadyret" lurer rundt omkring ;) Legekontoret er vel kanskje det verste...

Så moro du skrev "bygdadyret", det må jeg ha lest i bokserien " jordmoren" ;)
 
Sånn er det her også, er vel egentlig nok at en kvinne i fruktbar alder er hos legen før spekulasjonene begynner å gå, så trenger ikke være jordmor en gang..... ;-) Hvis det ikke skjer noe spesielt holder jeg meg nok unna helsestasjonen til jeg er i alle fall i uke 10 og de nærmeste har fått vite det.... Lite ivrig på at junior skal få spørsmål i barnehgen på om vi skal ha baby før jeg har fått fortalt ham det..... :-p
 
Hehe kjenner meg så igjen. .. og det er i allefall typisk at man møter kjentsfolk når en absolutt ikke skal...

Jeg går heldigvis til lege og jordmor i en anen kommune, enn den jeg hører til. Men som regel så sitter det en eller anender som jeg kjenner... Det er jo liksom typisk!
 
Er noe herk det der.
Vet ikke hvor mange ganger jeg har vært gravid, kjøpt hus eller noe lignende i følge sladderet her på bygda!
 
Back
Topp