UL

Jandia

Glad i forumet
Lurte på om det er noe spes man skal ha med til UL.
Tar jo såklart helsekortet med, men... hva mer? Urinprøve?

Både gleder og gruer meg til fredag...

Jeg har bare hatt med meg helsekortet...[:D]. Du tar urinprøvene med til Jordmor og lege når du er der, men ikke til UL [:D]

Bare helsekortet ja og de papirene du skal fylle ut til sykehuset som er i det brevet du får med innkallelsen [;)]

De som er med i Mor-Barn-undersøkelsen skal også ha urinprøve med seg

Takk takk...
Er med i undersøkelsen så jeg tar med.

[:D]

Nei, jeg har ikke det.
Fikk ikke time før nå jeg... Synes det er urettferdig lenge å vente, men det var fullt (ullevål).

Oug ougg, jaja, nå er det bare 1 dag igjen omtrent.

[:D][:D][:D]

hehe, tusen takk skal du ha.

Gleder meg, og gruer meg litt... [:D]

Vi håper virkelig det går bra.
Men skal bli godt å få det unnagjort...

Hvis vi klarer å se det, så vil vi gjerne vite hva vi får...
MEN, om vi sier noe til noen andre er en annen sak [:)][:)][:)]

Hehe.. Vi vet kjønnet på vårs baby, men vi har ikke sagt det til ei sjel! Det er faktisk veldig morsomt[:D]

hehe, før så sa jeg at jeg skulle si det til alle.
Men nå har jeg lekt litt med tanken på å holde det hemmelig.

Vet folk rundt dere at dere holder det hemmelig? Eller tror de at dere heller ikke vet?

Noen vet at vi vet, noen tror at vi ikke vet! Kommer ann på personen liksom.. Noen vet vi at ikke tåler at noen har hemmeligheter å blir dritt sure, så de tror at vi ikke vet[8D] De som maser HELE tiden får beskjed om at vi ikke er heeelt sikker.. Men ellers så vet folk at vi vet, men at vi vil ha det for oss selv..

hehe... tror vi må gå for å late som vi ikke vet helt sikkert...
hehe, har så utrolig mange nyssgjerrige rundt oss.

Men vi får se, kanskje vi bare får lyst til å fortelle det også.
[:D]

Jandia! Hvis du er med i mor-barn undersøkelsen, og skal på Ullevål, så skal du ikke ta med urinprøve, da tar du det der.. på sykehusets egne glass

hadde ikke urin med. hadde helsekort og brevet jeg fikk med blodtypen min+ det kjemaet jeg skulle fylle ut til innleggelse ved fødsel.

Er du med i mor barn undersøkelsen, tar du urinprøve på sykehuset før de tar blod prøve av deg [:D] du får utlevert kopp der [:D]

Back
Topp