Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
ser at d e så mange som får tili ul. koffer det egentli? e d dokker som ønske d å ber legen gi dokekr det eller e d legen som henvise dokker? æ ska på første kontroll på torsdag, men legen min har ikke ul, så må nok vente ennu ej stunn, evt bestille privat..
Jeg måtte inn pga kraftige magesmerter, siden dette er min tredje gang, og jeg ikke har opplevd slike smerter før så mistenkte de svangerskp utenfor livmoren. Alt var bra, men smertene er her enda, og de vet ikke hvorfor.. [8D]
Fastlegen henviser ikke til tidlig UL sånn uten videre...Det må ligge en grunn bak..
Så de fleste bestiller time til privat UL, det kan alle få. Koster penger, men er så verdt det! [:)]
jeg har gått til privat gyn i over 1 år, det koster men er nå blitt gravid 2 ganger bare i år.... etter 8 år ufrivillig barnløs... selv om vi mistet første mann så er det verd alle pengene..
jeg har bestilt privat ul fordi jeg er så nyskjerrig. for meg er det verdt pengene. hadde ikke tidlig ul i forige svangerskap - men nå skal jeg. gleder meg. bare to dager igjen nå!
Jeg valgte det fordi jeg har mistet 2 ganger på rad. Og siste gangen hadde jeg blæremola.Derfor ville vi vite om alt var i orden denne gangen - og gleden var stor da vi så hjertet slå [:D]