UL

Ja det vil jeg. Håper dem ser det når vi skal dit den 18 juli. [:)]

Jepps. Blir nok like spennende å føde selv om vi vet at det er en liten gutt eller jente som kommer ut. Og jeg tror det kan bli mer virkelig når man kan si han eller hun, handle inn rosa eller blått (det fins jo ikke kjønnsnøytrale klær jo!) og gi den lille et navn.

Ja, vi vil også gjerne vite det.. Skal på UL 01.08. regner med det kan ses da[;)]

ja vi vil [:)] har ikke fått time enda.. [:(]

Tror nok nysjerrigheten kommer til å ta overhånd når vi er på ultralyd, men kommer ikke til å røpe det til noen andre.. Det gjorde vi sist, ble faktisk litt kjipt da :)

Ja vi vil vite kjønnet, vi ville det når vi ventet Linea ifjor og vi så da må det bli sånn denne gangen og[:)]

må bare det, men det blir sikkert sånn at dem ikkje klare å se d, pga at æ e så spent på det...Men det e akkurat det samme ka det blir, bare den e frisk og rask! Men da kan æ bunne å shoppe litt andre farga enn hvitt! ;)

nei tror ikke vi skal det, men hvem vet når vi ligger der å ser..(hva er det.. klarer vi å se det selv?? hihi) så utrolig spennende!!! men nei tror vi skal vente ja[;)]

vi skal vite det. Huff det blir så spennende[:D] men det er vel kanskje tidlig å se det i uke 17? skal til jordmor på tirsdag!

Jeg vil veldig gjerne vite kjønnet. Vet man kjønnet tror jeg det kan bli litt lettere å knytte seg til babyen i magen (i hvert fall for meg), da kan jeg jo si ”lille jenta mi” eller ”lille gutten min” når jeg kose-snakker med magen[;)]

Jeg skal til UL når jeg er akkurat 18 uker på vei (dvs.30.juni)..De på UL sa at det ikke skulle være noe problem å se kjønnet da..Spiller ikke noen rolle om en er i uke 17,18 eller 19 når en er hos UL..så da tror jeg de kan se hva det blir til tirsdag Winterpike![:D]

Back
Topp