UL

*Laila*

Forumet er livet
Idag har jeg vært på UL igjen jeg.Gutten min låg helt rolig ,for han sov[;)]Legen skjekket livmorhalsen,og den var fremdeles lang og lukket[;)]Det er så deilig følelse å vite at jeg endelig er nådd den nederste grense og samtidig er alt bra.Jeg har liksom vært 6 dager fra den 2 ganger,og babyen er blitt lagt for å dø,så at jeg er kommet til 23 uke betyr kjempemye for meg akuratt nå,men håper selvfølgelig at gutten holder seg der mange uker til[:)]Måtte bare få det ut

Gratulerer så langt. Krysser fingrene for at h*n blir der inne, enda en go stund. Håper Du har senket skuldrene dine litt, og husker på å nyte svangerskapet. Lykke til.

Gutten din koser seg i mammas mage nå, og kommer ut når alt er klart! Bare vent så skal du se.......ønsker deg lykke til

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen:
DETTA KOMMER TIL Å GÅ BRA SERRU!!!
Er så gla på dine vegne, håper du klarer
å slappe litt mer av nå...

stor klem[:)]

Dette kommer til å gå så bra så!! min fetters ekskone har 4 barn (to men min fetter) og har måttet "sy igjen" livmorhalsen hver gang.... de mista ett barn først 4 - 5mnd på vei. Hun har født et par uker før termin alle gangene. [;)]

[:)]Kjempeflott at alt er i orden nå, godt å få det bekreftet på UL sikkert. Glad på dine vegne[:)]

Får en så god følelse av å lese det du skriver. Håper virkelig alt går bra for deg!! [:D]

Så godt å høre at alt står bra til.[:D]

ORIGINAL: katrine35+

Dette kommer til å gå så bra så!! min fetters ekskone har 4 barn (to men min fetter) og har måttet "sy igjen" livmorhalsen hver gang.... de mista ett barn først 4 - 5mnd på vei. Hun har født et par uker før termin alle gangene. [;)]

Dette hørtes lovende ut[;)]Får satse på det samme for meg[;)]
Ellers takk for mange gode ord her[;)]Klem

dette går nok så bra skal du se[:D][:D]
babisen i magen skal være der i mange uker til...
hørte du det bebisen til laila76!!!

ORIGINAL: Lisbeth83

dette går nok så bra skal du se[:D][:D]
babisen i magen skal være der i mange uker til...
hørte du det bebisen til laila76!!!
hehe...jeg tror han hørte det...hehe

Back
Topp