UL..

*MissMe*

Gift med forumet
Flere enn meg som har ventet tålmodig og ikke vært på UL i det hele tatt enda??:angelic:
Vi skal på fredag og nå når det nærmer seg så tenker jeg på det hele tiden!

Har hatt tul da... Men venter på oul nå [emoji12]

Vi har aldri vært på TUL, men denne gangen hadde jeg veldig lyst! Men om alt er bra på UL på fredag, men vi ikke får vite kjønn så vurderer vi en tur til privat UL..

Vi var på tul uke 12+0, føles som en evighet siden! Så nå gleder vi oss masse til oul på onsdag [emoji2]

Sist gang hadde jul tul, men jeg har valgt å vente til oul denne gangen. Jeg har ikke time til det før 27.desember. Begynner å bli veldig utålmodig nå ja:p

Var på TUL i uke 10, og det føles som en eeevighet siden (er 17+3 nå) har OUL 29 Desember.

Var på TUL i uke 10, og det føles som en eeevighet siden (er 17+3 nå) har OUL 29 Desember.

Var heldig her som fikk UL før jul! Er 17+5 på fredag når vi har time!
Måtte lytte etter hjertelyd i dag, lenge siden sist. Ble litt mindre stressa:smiley-ashamed004

Ja, fekk innkallelsen endelig i dag. Skal på oul den femte januar!! Soooo lenge til [emoji85]

Jeg har 2 januar og venter i spenning [emoji51][emoji173]️ men har vært på tul tidligere, greide ikke å vente[emoji23]

Var heldig her som fikk UL før jul! Er 17+5 på fredag når vi har time!
Måtte lytte etter hjertelyd i dag, lenge siden sist. Ble litt mindre stressa:smiley-ashamed004

Heldig. Jeg fikk ikke bytte til før jul fordi de mente jeg ikke hadde vært langt nok da til at de kunne sett alt de skal se etter. Trodde OUL var mellom uke 17 og 19 jeg.. [emoji19]

Heldig. Jeg fikk ikke bytte til før jul fordi de mente jeg ikke hadde vært langt nok da til at de kunne sett alt de skal se etter. Trodde OUL var mellom uke 17 og 19 jeg.. [emoji19]

Jeg har alltid vært mellom 17 og 18 uker jeg da.. men aldri fått vite kjønn da.. men det hadde de nok ikke sett før heller da de har så dårlig apparat her.. Men viktigaste at babyen er frisk!!!

Back
Topp