Ul

Firstimemother

Forelsket i forumet
Noen som har tatt tidlig med UL uten sykdom relatert og hvor langt er/var du på vei?
Er det vart å bestille tidlig UL og betale $$?

Jeg tok ul i uke 9 første gang, og i uke 10 andre gang. Kun for å få en bekreftelse selv på at alt var greit før vi begynte å fortelle det til noen:)

1. gang så vi en sprellende liten spire med hjerteslag akkurat som det skal være. 2. gang var foseret dødt, og hadde dødd to dager før...

Denne gangen skal vi i uke 7, om to uker. Mest for å undersøke for vår egen del hvordan det står til denne gangen..

Har vært verdt det hver gang :)

Eg fikk tidlig pga ex.u. En graviditet eg ikke visste om før eg var innlagt.

Men når eg ble gravid igjen kom eg inn til tidlig ul i uke 6. Eg fikk se hjerteslag og kunne slappe av. Eg hadde også 3D ul i siste trimester, ikke fordi eg måtte, men pga nysgjerrighet.

Eg får også tidlig ul denne gangen. Sjansen for ex.u igjen er minimal siden de fjernet årsaken første gang, men det å få gå inn og se at alt er som det skal er gull verdt. Dersom eg ikke hadde fått det dekket hadde eg trolig tatt det privat.

Om du mener det er verdt pengene til privat kommer an på ditt behov.

Jeg tok ul i uke 9 første gang, og i uke 10 andre gang. Kun for å få en bekreftelse selv på at alt var greit før vi begynte å fortelle det til noen:)

1. gang så vi en sprellende liten spire med hjerteslag akkurat som det skal være. 2. gang var foseret dødt, og hadde dødd to dager før...

Denne gangen skal vi i uke 7, om to uker. Mest for å undersøke for vår egen del hvordan det står til denne gangen..

Har vært verdt det hver gang :)

Da fikk du sa, var det fin første sa ? Kanskje skal vudere å ta det i med jeg hadde sa sist i uke rundt 11,4. Håper alt går bra denne gangen

Back
Topp