Ul

Elektrikerfrue

tidligere "venterispenning"
Marsboerne
Vært å tittet på vidundret i magen, vekstkontroll, og alt var perfekt :)
Ble også sykmeldt :( pga bekkendritten. Men kjenner det skal bli godt å bare få slapper av litt fremover. Kanskje ta en power nap på dagtid også :)

Så bra at alt stod bra til :) Deilig følelse tenker jeg! Du får prøve å nyte at du er sykemeldt, selv om det kan ta litt tid å vende seg til tanken! Det er gjerne til det bedre, og ofte skal det ikke mye til før du merker bedring! :)

Så godt det gikk bra på UL :) Ingenting er bedre :) Om det er noen trøst var jeg sykemeldt hele begge svangerskapene mine. De to siste månedene høres mye bedre ut ;) Kos deg med sykelmelding og slapp av alt du kan :) Det er gjerne nok å gjøre hjemme før ungen kommer ;)

Ingen fare for annet enn at jeg skal nyte å gå hjemme. Skal gjøre minst mulig :) nå er keg heldigvis då heldig at vi har vaske dame så er egentlig ikke så mye å gjøre hjemme :) men skal lese noen bøker som har ligget litt lenge :) å så skal jeg rydde ut jula.. Er jo ikke så lenge for er jo ikke så lenge før jeg skal ut i perm. Heldigvis er vikarer min allerede ansatt og har vært med på opplæring.

Back
Topp