Ul

Kulemage i 2014

Blir kjent med forumet
Skal dere vite hva som gjemmer seg i magehuset?
Vi viste ikke med storesøster å vil ikke vite det med lillesøster/lillebror heller.

Nei vil ikke vite tror jeg:)
håper jeg klarer og la vær:)

Nei vil ikke vite tror jeg:)
håper jeg klarer og la vær:)

Absolutt, syns det er mye mer praktisk å vite! Med første mann fikk vi ikke vite det på oul, så jeg reiste å tok 3D ul. og der fikk vi vite, med andre mann fikk vi vite det på oul. og tok 3D for å få det bekreftet + at 3D er helt magisk :D

Ja. Jeg tror nok vi vil vite det denne gangen også.
Jeg tror at jeg selv klarer å knytte meg mer til barnet når jeg vet hva det er, og vi har gitt det et navn.
Men det er meg da. :)

Klarer nok ikke la vær å vite visste ikke med storesøster, men med lillebror visste vi!

Vet rett og slett ikke, vi har to jenter fra før og visste ikke på forhånd med noen av dem og det angrer jeg overhodet ikke på. Var så spennende å vente :-) Men med nr 3 på vei kan det være veldig praktisk å vite, blir det ei jente til har vi vel alt vi trenger dobbelt opp, men om det skulle bli gutt hadde det vært deilig å bli kvitt alt jentetøyet på lager og å ha endel klart til gutten siden man har 2 fra før som også krever litt.. Vil ikke vite, men ser jo hvor praktisk det er... hehe

Hvis de ser, vil jeg vite:)

Back
Topp