Ul

megbaremeg!

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Da var vi hjemme fra oul :) alt ser bra ut :D det er iallfall mye mer de sjekker nå enn for seks år siden da jeg var gravid med store bror :) hun så kjønn men vi vil ikke vite ;) noen hemmeligheter kan man jo ha. Termin flytta to dager frem så ny termin er 7 okt :D kjedelig siden tidlig ul flytta den tilbake men så lenge alt er ok er jeg fornøyd

Så bra at alt sto bra til, :) :)

Så spennende og ikke vite hva det blir da. :)

Vi vil nok vite hva det er som skjuler seg i magen, for jeg er for nysgjerrig til å ikke vite hehe :D :D

Så bra at alt ser godt ut med lille i magen da :-D Vi har termin samme dag vi, min ble og flyttet til 7 på oul :-)

Så gøy :D det er veldig spennende å ikke vite!! Vi har ikke villet vite det med de to første, så er spent på om jeg synes det er like "gøy" å vite det allerede nå (om de kan se det)... Er litt redd for at det skal føles som å åpne julegaver før julaften :P hvis dere skjønner hva jeg mener :P Men tenkte at det er fint å ha prøvd begge deler. Det viktigste er jo at den lille er frisk :)

Så bra at alt så vel ut:) Veldig gøy å ikke vite kjønnet. Skal ikke sjekke jeg heller, gjorde ikke med første mann hellr. så det er veldig spennende;)

Så bra :) Hadde aldri klart å gå hele svangerskapet uten å vite :) hehe

Gratulerer! Godt alt er bra! :) Blir spennende å se når oktober kommer hva som skjuler seg inni magen nå da! :)

Jeg var på ul på tirsdag og var da 17+4 sa JM , så er vel 17+6 da :-) ?

Oki da kan vi juble for 18 uker i morgen :D to uker til så er vi halvveis :D god følelse idag altså :p

Godt å høre at alt står bra til med den lille.
Jeg kunne også egentlig tenke meg å ikke vite kjønn, men når sambo gjerne vil vite kjønn klarer ikke jeg å ikke vite det.
Enn så lenge vet vi ikke hva det blir vi heller, men vi spør nok ved neste kontroll :)

Oki da kan vi juble for 18 uker i morgen :D to uker til så er vi halvveis :D god følelse idag altså :p
Ser nå på bv at vi er 18 på lørdag faktisk :') blir riktig når jeg regner på det og, siden jeg ble flyttet 4 dager, og når jeg hadde ul tirsdag var jeg iflg menstermin akkurat 18. Og 4 dager senere blir jo lørdag :-) så er jo 17+5 i dag :D føles bra ja :D

Gratulerer med en frisk baby i magen :)
Skjønner ikke hvordan dere klarer å ikke vite kjønnet, det er beundringsverdig av dere. Jeg hadde eksplodert av nysgjerrighet :P

Back
Topp