Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Fikk se hjerte slå men, ble satt en uke tilbake :/ så er da 6+4 istedenfor 7+4.. Men får de ikke til å stemme for da var jeg jo i uke 2 når jeg testa positivt.. Bør jeg bekymre meg? Skal tilbake om 2 uker
gratulerer jeg fikk høre at en mm kan ha utrolig mye å si på ukes regning. Jeg ble flyttet fram, men forholder meg foreløpig til menstermin, og flytter termin etter ordinær ultralyd 16 april
Ja for jeg vet jo når vi hadde sex for å si de sånn.. Var ikke så mye tid til overs i des. Så sæden kan nepper overleve en uke?
Men blir litt bekymra for om den har sluttet å vokse? Hjerte slo heldivis da men kjenner jeg fikk en liten nedtur
Alt er nok bra skal du se fikk og høre at det hadde mye å si om den strak seg ut eller krummet seg jeg vet og nøyaktig når krabaten her ble til syluslengde spiller og inn
Når embryoet er så lite så tar dem fort litt feil på hvor langt du er på vei, det er jo snakk om millimeter i feilmåling så utgjør det mye. en venninne av meg var på ul i uke 6 for å fastslå hvor langt hun var på vei og på ordinær ul ble hun satt en uke frem
Ja jeg tror jeg velger å gå utifra mine egne beregninger til eg har vært der en gang til om to uker! Så sier jeg fortsatt er 7+3 ka strekke meg til å være 7 idag, nekter å gå lengee tilbake
Ja jeg tror jeg velger å gå utifra mine egne beregninger til eg har vært der en gang til om to uker! Så sier jeg fortsatt er 7+3 ka strekke meg til å være 7 idag, nekter å gå lengee tilbake
Så fint du fikk se hjertet! <3
Når hjertet slår er alt bra, ville ikke bekymret meg for størrelsen. Som de andre sier, skal ikke mye til for å få litt feil. Jeg ville også beholdt menstermin
de vokser så forskjellig de første 14 ukene fikk jeg høre av jm, det er derfor magen kommer så forskjellig også så om man blir satt bak ved tidlig ul, så kan det bare vare at han har vokst lite den siste uka, men kommet til å gjøre et veksthopp "imorgen"