Ul

Ønsker<3

Elsker forumet
Fikk se hjerte slå :) men, ble satt en uke tilbake :/ så er da 6+4 istedenfor 7+4.. Men får de ikke til å stemme for da var jeg jo i uke 2 når jeg testa positivt.. Bør jeg bekymre meg? Skal tilbake om 2 uker:)

gratulerer :) jeg fikk høre at en mm kan ha utrolig mye å si på ukes regning. Jeg ble flyttet fram, men forholder meg foreløpig til menstermin, og flytter termin etter ordinær ultralyd 16 april :)

Ja for jeg vet jo når vi hadde sex for å si de sånn.. Var ikke så mye tid til overs i des. Så sæden kan nepper overleve en uke?
Men blir litt bekymra for om den har sluttet å vokse? Hjerte slo heldivis da :) men kjenner jeg fikk en liten nedtur :(

Alt er nok bra skal du se :) fikk og høre at det hadde mye å si om den strak seg ut eller krummet seg :) jeg vet og nøyaktig når krabaten her ble til :) syluslengde spiller og inn :)

Når embryoet er så lite så tar dem fort litt feil på hvor langt du er på vei, det er jo snakk om millimeter i feilmåling så utgjør det mye. en venninne av meg var på ul i uke 6 for å fastslå hvor langt hun var på vei og på ordinær ul ble hun satt en uke frem

Alt er nok bare bra :)

Ja jeg tror jeg velger å gå utifra mine egne beregninger til eg har vært der en gang til om to uker! Så sier jeg fortsatt er 7+3 :) ka strekke meg til å være 7 idag, nekter å gå lengee tilbake ;)

Noen dager fra eller til har igrunn liten betydning i det store å hele da babyen kommer akkurat når det passer den ;)

Ja jeg tror jeg velger å gå utifra mine egne beregninger til eg har vært der en gang til om to uker! Så sier jeg fortsatt er 7+3 :) ka strekke meg til å være 7 idag, nekter å gå lengee tilbake ;)

Så fint at du fikk se hjertet :-) tror ikke du trenger bekymre deg :-) ordinær ul ville jeg tatt utgangspunkt i ja :-)

Så fint du fikk se hjertet! :) <3
Når hjertet slår er alt bra, ville ikke bekymret meg for størrelsen. Som de andre sier, skal ikke mye til for å få litt feil. Jeg ville også beholdt menstermin ;)

de vokser så forskjellig de første 14 ukene fikk jeg høre av jm, det er derfor magen kommer så forskjellig også ;) så om man blir satt bak ved tidlig ul, så kan det bare vare at han har vokst lite den siste uka, men kommet til å gjøre et veksthopp "imorgen" ;)

Så fantastisk at hjertet slo <3

Back
Topp