ul

2008/2013/2014

Glad i forumet
Er det helt sikker at hjertet slår i uke 6??
Jeg er 6 uker på vei (i morgen), å skal bestille ul time og håper jeg får time i morgen. (pga blod).

uke 6 er vel egentlig litt tidlig? er vel ikke mange som får time til ul samme dag, men lykke til :)

får jo på dagen når hun blør litt.. uff masse lykke til..Men alt står nok bra til md lille spiren din:)
har hørt du kan høre hjertelyden i uke 6 :)

Hjertet starter å slaå alt fra mitdten av uke 5 (5+3) til uke 7 Sånn ca, så du bør ikke belage deg på å høre hjertelyden

får jo på dagen når hun blør litt.. uff masse lykke til..Men alt står nok bra til md lille spiren din:)
har hørt du kan høre hjertelyden i uke 6 :)

Alle får ikke ul på dagen om man blør. Det fikk ikke jeg og jeg fossblødde. Kommer helt an på legen tror jeg.

Jeg ville ikke vært for sikker på å få se at hjertet slår, men det er nok fordi at jeg selv ikke så noe i uke 6+3.
Men det kommer helt an på. For det varierer såpass fra kvinne til kvinne.

Jeg var heldig å se hjerte slå i uke 6+3... Men mange leger tar ikke in til tidlig ul føre en er 7 uker. For da skal en se et bankende hjerte:)

Jeg så ikke 6+1 forrige onsdag. Skal på onsdag igjen, da er jeg 7+1
Men så embryo da, så fikk jo sett noe..
Jeg fikk ikke time på dagen selv etter blødninger. Men fikk det av en annen lege sistgang. Da hadde jeg dame, og hun ringte inn for meg..

Har fått time på onsdag, da er jeg 6+2...
Gruer meg så utrolig. Men har også en ørliten minimal microskopisk god følelse også.
Kryss alt som er for meg da jenter. Håper jeg får følge dere videre.

Har fått time på onsdag, da er jeg 6+2...
Gruer meg så utrolig. Men har også en ørliten minimal microskopisk god følelse også.
Kryss alt som er for meg da jenter. Håper jeg får følge dere videre.
Jeg krysser for deg om du krysser for meg :p
Neida ;) Skal krysse alt jeg har for deg! Bare ikke beina, for da kommer ikke gynekologen til :p
Fint du fikk time så fort! :)

Jeg krysser for deg om du krysser for meg :p
Neida ;) Skal krysse alt jeg har for deg! Bare ikke beina, for da kommer ikke gynekologen til :p
Fint du fikk time så fort! :)

Hehe jepp, jeg skal krysse alt for deg.
Skal du også på ul nå eller?? (sorry, har ikke følgt så mye med på alle tråder...)

Back
Topp