ul???

Suzie <3

Forelsket i forumet
Huff, denne gangen er jeg så forveten..
Jeg lurer og lurer hvordan ting er med mini.. Spes. hvilket kjønn mini har "valgt".. sist gang ville jeg ikke vite det, men nå vurderer jeg å bestille time til ul, bare for å vite.. Er jeg helt gal?? føler ikke jeg klarer vente helt til ordinær ul.. som er om en mnd..

Selv om at du bestiller ul nå så er det ikke sikkert at kjønn er synlig. Jeg fikk ikke vite det før i uke 24 sist pga liggestillingen til frøkna på den ordinære ul. Men du får jo selvsagt sjekket alt annet :-)

Vi klarer IKKE holde oss!
Teller ned dager nå!
*17 and counting!!!*

jeg forstår deg godt! jeg bestilte privat ultralyd sist i uke 15 og fikk vite kjønnet. tre uker før ordinær ultralyd. da klarte jeg ikke å vente mer. :-)

Jeg har SÅ lyst å bestille time for å vite, men har ikke råd til det nå! :/ Så må bare smøre meg med tålmodighet! ;) haha =)

allt annet har vi fått sjekket da.. ( fosterdiagnostikk) men hun vi hadde da va speialist i målinger og klarte ikke se kjønn da..

Hanne2 skrev:
allt annet har vi fått sjekket da.. ( fosterdiagnostikk) men hun vi hadde da va speialist i målinger og klarte ikke se kjønn da..

Okei. Men det kan jo hende at barnet har sndd seg også. Her lå hun med nesa inn mot ryggen min og nektet å snu seg på ul. Var da i uke 20. Men fikk ny ul etter 4 uker fordi han fikk ikke sjekket hjertet ordentlig. Han sa at det var bare dobbeltsjekk at alt var bra. Og i uke 24 fikk vi altså vite kjønnet med denne kommentaren her "Se på de vakre kjønnsleppene!". Må legge til at både jeg og sambo fikk litt sjokk av kommentaren der og da, men ler nå når vi tenker på det

Back
Topp